Zoek je een tijdelijke baan (horeca) in Portugal

Wij hebben een restaurant Intern.cuisine bij Portimao-Portugal.
Zoeken een 2e kok en een medewerker voor de bediening
Van mei tot september/oktober.
Kost en inwoning is bespreekbaar.

Hallo,

Ik ben een meisje van 22 jaar.
Ik vertrek maandag naar Portugal, naar Albufeira.Mijn bedoeling was om daar werk te gaan zoeken maar Portimao lijkt me leuker!
Ik heb er ervaring in de horeca en heb 2 jaar op Aruba in de bediening gewerkt.
Ik zou graag meer informatie over uw restaurant ontvangen: tinavanmal@hotmail.com

Tina

hi mijn naam is joost en ik zou in portugal gaan werken in alvor maar de instantie waarvoor ik zou werken is niet te vertrouwen.
Ik ben 22 en spreek basis portugees. ben altijd in om hard te werken. ben afgestudeerd voor piloot maar is geen baan te krijgen.
help mij a.u.b. en dan zal ik er voor zorgen dat u zaak als een gek gaat…
bedankt, joost_beij@hotmail.com

joost

hallo.

mijn naam is shila, ik zou je graag willen helpen van maart tot oktober in het restaurant… ik zit al jaren in de horeca en heb voor verschillende restauranten gewerkt in nederland waaronder voor de langste tijd in een wereld italiaan. ik zit nu in de verenigde staten werk momenteel voor een zaken man die restauranten opent en heb een aantal restaurant voor hem gemanaged en heb veel voor hem gewerkt heb ervaring in de italiaanse/griekse amerikaanse keuken. u kunt mij mailen op [EMAIL=“chitanxx@hotmail.com”]chitanxx@hotmail.com

dank u wel.

Hallo,

Ik ben Christie en ik ben 20jaar ben zelf half portugees en spreek basis portugees en heb al eerder horeca werk in Portugal gedaan in Fuzeta zowel restaurant als bar in de bar was ik verantwoordelijk…
Ook in Nederland werk ik op het moment in een restaurant en heb ik in een bar gewerkt zowel bediening als barwerk.
Ik ben een harde werker en leer snel en ken de stad Portimão al…
Hebben jullie intresse of meer vragen graag zou ik die beantwoorden.
[EMAIL=“Christiecalado@hotmail.com”]Christiecalado@hotmail.com

Groetjes,

Christie

Hoi!

Ik las het oude berichtje, hebben jullie voor dit seizoen ook medewerksters nodig voor in de bediening? Ik ben 23 jaar en per direct beschikbaar.

Hoor het graag!

Groetjes,

Liesanne

Heeft u al een 2e kok gevonden?
De baan zou onze zoon op het lijf geschreven zijn.
Hij heeft 16 jaar ervaring in de horeca, m.n. als chef-kok.
Hij is momenteel in Mozambique, maar de aanvraag voor een werkvergunning verloopt traag. Hij wil in tussentijd wel iets anders.
Hij is meteen beschikbaar.
Onze zoon is 2-talig (Nederlands en Engels), maar spreekt ook wat Duits en Portugees.

hallo ik ben Tjitte en ben 19 jaar ik heb 3 jaar kook ervaring, ik zoek een baan in het buitenland omdat het me een hele leuke ervaring lijkt. ik spreek de talen nederlands en engels, ik vind het niet erg om veel en hard te werken, naar mijn mening is het goed voor je ontwikkeling dus veel uren is meer ontwikkeling. ik ben een loyaal persoon dus zal niet te veel verwachten en roeien met de riemen die we hebben. ik zal me uiterste best doen om jullie een goede kracht te bieden!

bedankt voor u tijd om dit te lezen.

Groet Tjitte