Ik ben op zoek naar (zomer) baan in Portugal. Het liefst zou ik er voor langere tijd zitten en het maakt me niet uit of het nu de algarve, lissabon of het noorden is.
Ben zelf van Portugeze afkomst en spreek dan ook vloeiend Portugees, Spaans, Nederlands en Engels.
Ben 21 jaar en afstuderend voor mijn HBO-CE opleiding waarna ik dus tijdelijk of definitief naar Portugal wil vertrekken.
Hoi ik ben 25 jaar en ben ook op zoek naar een tijdelijke baan of definitief. Heb MBO opleiding gedaan richting luchtvaartdienstverlening heb daarnaast al enige jaren werkervaring. Aangezien jij hetzeflde van plan bent en ook nog portugees ben en vloeiend spreekt…mischien zou je kunnen helpen? Waar en hoe ik te werk moet gaan? En het wordt al heel lastig spreek nog geen portugees ben van plan te beginnen. Heb veel ambassadeurs in Lissabon en Setubal familie en vrienden dus daar kan ik verblijven alleen werk!
ik ben Christie en ben zelf half portugees spreek basis portugees ik ben ook op zoek naar iets leuks in Portugal zodat ik daar kan blijven, denk dat we elkaar wel kunnen helpen door informatie naar elkaar door te spelen.
Graag hoor ik meer van jullie Christiecalado@hotmail.com
Hallo ben Sandrinha woon al een tijd in Portugal (algarve),ik denk in de Algarve alleen maar in de horeca,hotels,restaurant anders is er maar weinig werk.