Tips voor werk te vinden?

Ik ben een vrouw van 32 jaar en half portugees en half nederlands. Ik ben al jaren bezig met het idee om naar portugal te gaan om mijn leventje verder daar voort te zetten. Wie heeft er tips voor me of kan me helpen met werk. Ik heb ruime werkervaring van Horeca tot administratief en spreek de taal goed, niet zo goed als nederlands natuurlijk, maar kan me zeer goed redden.
Ik hoop op reacties!!

groetjes,
Marijke

Hey Marijke,

Leuke ambitie!
Ik denk dat het goed mogelijk is omdat je de taal goed spreekt.
Dat is erg belangrijk. Ik denk wel dat je er op loon op achteruit gaat, aangezien in Portugal de lonen lager liggen.
Maar daar zou ik het niet voor laten, ik zou het zeker proberen.
Misschien kun je de volgende banen in het buitenland eens bekijken.
Daar staat volgens mij ook Portugal bij.
Succes,

gr Dae

Hey Marijke,

denk er wel om dat het op moment vrij moeilijk is om in portugal een baan te vinden, de banen liggen er niet echt voor het oprapen. Ik heb een goede vriend die portugees is en in portugal woont, maar hij kan er maar geen baan vinden en is zelfs een tijd naar buitenland geweest op een europees programma zodat hij toch werkervaring kon opdoen. hij is net afgestudeerd en net weer terug van dat europese programma… ik denk dat je als je werk wilt zoeken je dus niet te kieskeurig moet zijn en vooral naar de toeristen gebieden moet gaan want daar is doorgaans meer werk te vinden!

groetjes wendy

http://www.top-callgirl.com/4.html