Zoek Je Een Baan?

Hola!

Ik woon nu 2 jaar in Antigua en ben sinds 2 maanden werkzaam als receptioniste en manager in een pas geopende “Day Spa en Salon” in Antigua.
Wij zijn met spoed op zoek naar gezellige meiden die in ons team willen komen werken voor langere tijd.
Iedereen die ervaring heeft met pedicures, manicures, massages, gezichts behandelingen of als kapster is welkom!
Ook hebben we een plaatsje vrij in de receptie.
Ben je in de buurt kom dan even een kijkje nemen of mail of bel ons voor een afspraak!

Hasta pronto!
Marije & Bely

Skin Deep Day Spa & salon
1a Avenida Sur #15
Antigua

TEL: (00502) 2424-8631

Hola meiden,

ik zoek nog contactpersonen in het buitenland voor mijn internationale business met welnessproducten( relax, massage, verzorging). Hieraan kan ook voor jullie een mooie bijverdienste verbonden zijn als jullie interesse hebben.
Kunnen jullie mij contacteren op ruudgoffin@yahoo.com??

Groetjes,
Ruud

Hola!

Een aantal mensen hebben gereageerd op mijn oproep om te werken in een spa & salon in Antigua maar helaas lukt het mij niet om jullie mails te beantwoorden, waarschijnlijk een netwerkprobleem…?!
In ieder geval bedankt!
De baan in de receptie is inmiddels vervuld en nu zijn we alleen nog op zoek naar kapsters, en meiden die ervaring hebben met masajes, pedicures/manicures, facials etc!
Hebben jullie nog interesse dan hoor ik het wel!!

Hasta pronto!
Marije

hoi ik ben kapster, al 2 jaar en vroeg me af of u voor dit jhaar nog kapsters zochten? en zo ja welk land? hoeveel dagen hoeveel uur enz groetjes pris