Zoek horecawerk in Valencia

Hola,

ik ben een meid van 22 en woon momenteel in Alicante. Daar volg ik voor 3 maanden een Spaanse cursus en vanaf 3 april ben ik beschikbaar voor werk.

**Ik zoek een gave baan in een club/discotheek in Valencia voor sowieso het gehele zomerseizoen. **

Heb de hogere hotelschool afgerond in juni 2007 en heb veel ervaring in de horeca en het organiseren van evenementen.

Kun jij mij helpen aan meer informatie of heb jij een gave baan voor mij beschikbaar? Laat het mij dan nu weten!

Hasta luego

Hoi Anniek, ik ben benieuwd of je al werk hebt? Ik wil ook graag naar Valencia om de taal te leren en daarna te gaan werken…En zoek ongeveer net zoiets als jij! Hoop dat je me meer kunt vertellen over hoe en wat! Groetjes Fleur

Hoi fleur,

ik ben nu in valencia sinds 3 april. eerst op zoek geweest naar een gedeeld appartement en die heb ik inmiddels gevonden. je hebt echt een gigantisch aanbod hierin en je moet dus een goede selectie maken :wink: vwb discotheken heb je hier castings aan het begin van het seizoen. heb er nu 2 meegemaakt van 2 grote discotheken. bij de 1 stonden er 80 mensen in de rij en bij de ander 5… je moet dan je cv inleveren, ze vragen bij welke discotheken je eerder gewerkt hebt en dan met 2/3 minuten ben je alweer klaar. en dan kunnen ze je in 1/2 weken opbellen als ze interesse in je hebben. Verder heb je hier voor het werk niks nodig, behalve een nie nummer. Nou, ook die heb ik inmiddels opgehaald bij het politiebureau op het industrieterrein en dat was wel een hele ervaring. Die ervaring kun je wel lezen op mijn weblog anniekinalicante.waarbenjij.nu Verder ga ik gewoon verder met solliciteren en iedereen is er heilig van overtuigd dat ik werk krijg in een discotheek, omdat je natuurlijk erg veel toeristen/studenten hier hebt in de zomer, dus daar ga ik dan maar gewoon vanuit :slight_smile:
wanneer zit jij te denken om naar spanje te komen dan? dit jaar of volgend jaar? tis in ieder geval de beste beslissing geweest van mn leven!!!

Groetjes en succes met je keuzes!!

Ha Anniek, wat leuk dat je zo snel reageer!!! Ik heb net al je verhalen door zitten lezen op waarbenjijnu, echt zo leuk om te lezen!
Waarom heb jij voor Alicante gekozen, want ik wil ook eerst een taalcursus doen van +/- 4 wkn en twijfel nog over de stad, mijn voorkeur gaat uit naar Valencia en als jij zegt dat het niet lastig is om werk + woning te vinden, dan durf ik daar wel op de bonnefooi heen te gaan, nu is het seizoen nog niet echt begonnen toch?
Wil volgende week al vertrekken…
Besos!

Hoi fleur,

nou, ik zou zeggen: kom snel naar valencia haha. Het seizoen is inderdaad nog niet helemaal begonnen maar de castings zijn al wel volop bezig voor personeel in discotheken. maar niet getreurd, je hebt zo’n giga aanbod in discotheken hier en in barren/pubs, ongelovelijk, dus je zult geheid werk vinden.

Voor woonruimte kun je kijken op www.loque.com daar heb je echt heel veel kamers in verschillende wijken. ik zelf zit in de wijk ruzafa, je bent binnen korte tijd in het centrum (hoewel je hier meerdere centra hebt) de bushalte voor de weg naar het strand ligt voor de duer, binnen 10 min ben ik bij het station, dus helemaal top. maar je hebt ook meerdere goede wijken hoor. Mocht je trouwens tips of advies of iets willen, kun je mij ook prive mailen als je dat wilt? [EMAIL=“anniekhatzmann@hotmail.com”]anniekhatzmann@hotmail.com

k heb toen voor alicante gekozen omdat je daar dialectloos spaans kunt leren. hier spreken ze valenciaans, maar ook gewoon catelaans. ik denk dat het voor jou beter zal zijn als je gelijk naar valencia komt omdat je oor 4 weken een spaanse cursus wilt volgen. je kunt dan gelijk op zoek naar werk en dat gaat iets makkelijker dan wanneer je in alicante zit. ga je wel een cursus eerst boeken of vanuit hier kijken?

heel veel succes en als je meer vragen hebt, let me know.

groetjes

Hoi Fleur,

Vrees het niet makkelijk wordt,kom net vanuit calpe en er is daar een diep dal in het tourisme, op piekmomenten zal je aan de costa blanca deze zomer wel aan werk geraken als je veel geluk hebt,er is de laaste tijd veel zwartwerk ook in spanje ,t’ja suxxes alvast ,ik kan emigreren omdat ik een vast inkomen heb ,maar het wordt uitkijken hoe de crisis in Spanje en Europa wordt aangepakt:dag: