zoek een mede backpacker naar noorwegen.

Hallo,
Mijn naam is Michel,ik Ben een jongenman van 24 geen student, wel een avonturier en makkelijk in omgang.

Ik zou graag afreizen naar noorwegen ongeveer half juli er staat nog niets vast en ik sta nog voor alle ideeen en sugesties van jou Kant open.

Een ding staat wel vast het word een low budget trip waarbij we samen zullen proberen de kosten daar waar mogelijk zoveel mogelijk te drukken. Enkele voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld samen liften en zo in de gratie van anderen nieuwe mensen te ontmoeten en gratis te reizen.

Veelal kamperen op on opvallende plekken en mooie natuurlijke omgevings. En hierbij ons eigen potje eten te koken. (Met weinnig middelen kan ik een goede lekkere en voedzame maaltijd klaar maken )

Mede omdat we samen zullen reizen zullen we sterker staan en hier mee veillig kunnen liften, plus het feit dat we dingen zouden kunnen delen in materie als kosten zoals eaten in hostels,maar ook indrukken en ideeen
.
Ik zelf beschik over een goede wil Ben zeer creatief en heb een goede backpackers uitrusting.
Ik zou in de grotere steden af en toe een hostel willen mee pakken om even helemaal lekker op te frissen en wat cultuur op te doen. Wellicht gebruik te maken van internet om het thuisfront even te mailen en mensen te ontmoeten of samen even te genieten van een pilsje.

Ik zou willen reizen via .
Groingen , Bremen , Hamburg, kopenhagen , malmo , Oslo, bergen.
Dit is allemaal nog in zeer grote lijnen en we zullen ook grotedeels ons aan moeten passen op de manier waarop de dingen zullen lopen doordat ik graag grotendeels zou willen liften en ervan overtuigd Ben dat dit ook zal lukken. Mocht jezelf een leuk idee hebben een must go of een wanna see Dan gaan we dat natuurlijk doen! Alles staat nog open de terug weg zou ik ongeveer dezelfde weg Willen.

Ik Ben verder niet aan tijd gebonden, dus alle opties staan open. Voor verdere informatie check her forum voorstellen even, pb me een berichtje hier op wereldwijzer!

Ik zoek dus een reis genoot man of vrouw in de leeftijd van plus minus 18 Tot 28 en avontuurlijk aangelegd.
Die het leuk vind om veelal in de natuur te zijn , kamperen leuk vind en eventueel in is voor een leuke activiteit als kanoen, hiken of jou eigen leuke idee :slight_smile:

Halloah Michel!
Wij organiseren met onze organisatie Expeditie Noord, dit is een avontuurlijke reis naar Noorwegen naar het format van Peking Express en Expeditie Robinson. We reizen terug van Bergen met de ferry en rijden dan terug naar Belgiƫ via Nederland. Als je dus op 24/08 een terugritje wil vanuit Bergen, we hebben deze ritten op Bla Bla Car gezet, neem gerust een kijkje op https://www.blablacar.nl/trip-bergen-hasselt-157959984 en laat maar weten of je mee wil rijden!

Hi Michel,

Mooi bericht man! We zitten nu al bijna midden juli. Maar ik vroeg me af of je dit nog wil doen? Ik wil namelijk ook zo lowbudget mogelijk reizen en ja Noorwegen is the place to be!
Ik ben echt een natuurliefhebber, kamperen, hiken, etc. hou ik onwijs van, dus dat zoek ik ook voor de vakantie.
Ben een student op het ROC Midden NL, Mediavormgeving en hou erg van fotografie en videografie.
Maar ben vooral avontuurlijk.

Hoop dat je nog van plan bent te gaan en ik hoor 't wel!

Groet,
Gizz