Zimbabwe

Hoi, ik ben een vrouw van 44 jaar en reis regelmatig naar Zimbabwe. Soms alleen en soms met meerderen. De meeste mensen die met mij meegaan zijn vaak alleenstaanden om wat voor reden dan ook. Vaak net dat duwtje nodig om een dergelijke reis te doen of geen zin in grote groepen of overlandtours. Maximaal 4 personen in verband met transport in open 4 wheel drive. Het zijn prive safaris met een avontuurlijk en soms een luxe tintje. Het land biedt vele mogelijkheden voor diverse soorten safaris, gegarandeerd het Geografic Channel gevoel en heeft een diversiteit aan landschappen. Kanosafari op de Lower zambezi. Kamperen of lodges diep in Hwange NP Wandelsafaris, Vissafaris, en natuurlijk de beroemde Victoria Falls niet te vergeten en nog veel meer. Dit keer vertrek ik medio augustus. Wil je meer weten? Mail en je krijgt beslist antwoord terug.
Deze geplande reis is beslist geen backpackers trip en grotendeels daarvandaan georganiseerd. Je kunt mee voor 11 16 of 19 dagen.Soms pas ik een reis aan op verzoek van een medereisgenoot. Voor de eventuele beeldhouwers/sters onder ons is er zelf een mogelijkheid om tussen de lokale bevolking in een sculptors retreat een workshop te doen met zeer bekende Afrikaanse beeldhouwers. Afijn te veel om op te noemen!