Sorry ik heb mijn bericht even aangepast, omdat ik niet zeker weet of die kennissen van mij het wel goed vinden dat ik zomaar iemand meeneem.
Even het verhaal veranderd:
Ik heb kennissen die een appartementencomplex hebben paar kilometer van Chersonissos af. Ik mag daar verblijven, maar eigenlijk ben ik liever op zoek naar werk IN Chersonissos zelf en dus ook een appartement in Chersonissos zelf. Zij willen wel voor mij kijken of ze een goedkoop appartementje kunnen vinden voor een paar weken en vanuit daar kan ik dan werk gaan zoeken in Chersonissos. Ik vroeg me dus af of er iemand was die dit samen met mij wil doen, want dat lijkt me wel zo gezellig De 1e 3 weken ga ik samen met een vriendin van mij, maar ik zie het eigenlijk wel zitten om langer te blijven.
Als ik echt niks kan vinden, dan mag ik in een appartement bij die kennissen verblijven, dus ik heb altijd wat achter de hand… Maar die kennissen van mij zeggen ook; als je eenmaal daar in Chersonissos bent dan kan je overal wel werk krijgen.
In principe ben ik dus op zoek naar iemand die samen met mij een appartementje wil delen in Chersonissos om vanuit daar een baantje te zoeken. Voor een appartementje betaal je ongeveer 300 euro per maand, gedeeld door 2 is dus 150 euro per persoon… Als je een leuk baantje hebt gevonden, dan heb je dat natuurlijk zo terug verdiend.
Daarnaast kan ik ook nog werken in het appartementencomplex van die kennissen, maar zoals ik al eerder zei… ik wil graag werk in Chersonissos zelf. Dus wie vindt het leuk om samen met mij op avontuur te gaan en een appartementje te huren in Chersonissos om vanuit daar werk te gaan zoeken?? Stuur even een berichtje met wat informatie over jezelf en het liefst een foto. Het moet natuurlijk wel een beetje klikken tussen ons
Ik ben zelf trouwens een meisje van 17 (bijna 18) en ik zit in 6 vwo. Ik woon in Groningen en hierna ga ik Rechten studeren in Utrecht. Ik wil er graag wel ff bij zeggen dat ik vaak ouder wordt geschat dan 17 en dat ik me eigenlijk ook wel wat ouder voel. Zijn er leuke meiden die dit aanspreekt? Reageer dan even!!
hey karen het lijkt mij heel leuk om samen met jou een tijdje in griekenland te verblijven ik kan zolang blijven als ik wil en zelf wou ik ook al voor een tijdje naar griekenland gaan maar ik heb hetzelfde probleem als jou dus ik was ik hoop dat het word maar ik weet nie of je msn heb want dan kan je mij toevoegen ik denk dat beter praten is dit is mijn msn [EMAIL=“janinelovesflugel@hotmail.com”]janinelovesflugel@hotmail.com maar als je geen msn heb dan moet je dat maar zeggen hier een stukje over mijzelf ik ben janine en ben 18 jaar dan ben ik 19 ik ben een egt feestbeest zal ik maar zeggen maar hou ook wel van werken en dat wou ik ook doen in het buitenland dus dit is een mooie kans maar verder ben ik een gezellig meid die wel van gezelligheid houd en vooral van leuke dingen doen zoals lekker een dagje strand of plaatsen bekijken winkelen of ergens wat drinken en eten en nog veel meer ik hoop dat ik je genoeg heb verteld over mijzelf want daar ben ik nie zo goed in maar ik hoop dat ik snel een reactie krijg xxx janine
ik ga als ik naar het buitenland ga en weer terug kom dan ga ik mijn opleiding beveiliging doen. ik kom uit leiden en mijn hobby’s zijn voetballen,dansen,fitnissen en zwemmen en ja wat moet ik nog meer vertellen ik werk nu voor een uidzendburea om geld te verdien voor het buitenland want ik wil zoiezo naar het buitenland maarja met zijn 2en is het natuurlijk gezellig dan ben je nie alleen maar als je nog meer wil weten moet je het maar zeggen wat je wil weten
je mag egt alles aan mij vragen wat je wil weten want het lijkt mij heel erg leuk om in griekenland te werken en vooral in een gebied waar het altijd heel gezellig en druk is dus vraag maar raak ik hoop dat ik nog snel wat van je hoor
hai karen
ik vroeg me af of je al iemand hebt gevonden, waarschijnlijk wel maar ik ben toch wel benieuwd, aangezien ik zelf ook op zoek ben naar werk op Kreta
ik en linda 23 jaar en il ookgraag naar kretaik ga allen op vakantie tot 1 julie als je nog iemand zoekt ik ga wel met je mee laat even wat horen kus kinda
ik kom net uit turkije daar in een hotel gewerkt maar wil graag in een bar ofzo werken