Hallo.
Ik woon in Bang Kwan vlak bij Surin (Isan).
Zijn er meer Nederlanders en/of Belgen die ook in de buurt van Surin Wonen?
Gr. Ad
Hallo.
Gr. Ad
Sorry, ik niet. Echter zou ik graag op de koffie komen als ik naar Thailand ga. :teeth:
Zonder gekheid: Misschien een idee om dit ook even in het Thailand Reiscafé te plaatsen?
[quote=“adlous, post:1, topic:140567”]
Hallo.
Hallo, ik woon niet in surin maar vertoef wel regelmatig enkele weken per jaar in Surin.
Heb je ondertussen al Nederlandstaligen ontmoet die in Surin verblijven?
Ik heb de afgelopen jaren enkel een Franstalige Belg leren kennen.
Ben nu in Surin tot 26 maart. Groeten.
[quote="“Dise, post:3, topic:140567"”]
Hallo Dise,
Leuk dat je gereageerd hebt.
Ik woon nu 1 jaar in Thailand, maar heb nog geen nederlanders ontmoet in dit jaar.
Wel een Belg in de supermarkt Tops bij Robinson. Een hele poos met hem gesproken, maar hij was toevallig in Surin en woonde > 100 km hier vandaan, richting Corat. Ook nog met een duitser gesproken bij Robinson, hij woonde zelf nog in Duitsland, maar kwam regelmatig zijn thaise vriendin opzoeken in Surin. Ook nog een Schot gesproken, hij had een thaise vriendin van een thaise kennis van ons hier vlakbij, maar hij woonde zelf nog in Schotland.
Als je zin hebt bel mij eens om wat ervaringen uit te wisselen. mob. 0616278200.
Vandaag 19/03 en morgen heb ik het wel erg druk.
Groeten, Ad Lous
Bedankt voor de reactie, ik zit in bang thanong kok plat. Mijn vriendin heeft hier een hairshop naast de farmacy. Altijd welkom.
Leuk dat je het druk hebt, ik verveel mij meestal momenteel :-). Ik probeer vanaf zaterdag je te contacteren.
Groeten. Echte voornaam is Luc.
Hallo Dise,
Ik kreeg eerder dit weekend even geen toegang op wereldwijzer om reacties te lezen betreft “öf er Nederlanders enz.” waren.
Ik las net jouw bericht dat je in Thanong Kok Plat woonde, waar is dat ergens, in Surin of het buitengebied?
Wij wonen in Bankwan, dat is een dorpje dat valt onder Tambon Tangjai, Ampo Muang 32000 Surin.
Vandaag zijn we nog in Surin geweest, in centrum, Thai Watsadu (bouwmarkt) en Robinson.
A.s. dinsdag 24 maart komen we weer in Surin.
Groeten Ad Lous
Wij zitten in de driehoek tussen watsadu, big C en robinson in een binnenstraat. Als je van big C naar robinson zou rijden , dat is richting sisaket is het de eerste lichten naar rechts kleine schuine straat (op de hoek is er een motorshop). Ongeveer 500 meter op linkerkant is farmacy, daarnaast is onze hairshop. Ik zal je morgen eens bellen. Nog een prettige dag.
Net even met Google maps gezocht naar tambon tang chai. Is blijkbaar nog een eindje van surin. Als je van die kant komt is het vanaf robinson naar big C dat je normaal zou rijden. Aan de lichten en die motorshop is het dan linksaf. Bankwan heb ik niet gevonden op de kaart, wellicht heel klein. Heb hier geen gsm nr maar het nr van mijn vriendin is 0848778327 , groeten Luc .
Hallo Luc,
De locatie waar je zit is voor mij makkelijk te herkennen. We komen elke week zeker wel een keer of 4-5 langs dat kruispunt met die stoplichten.
Eergisteren waren we nog bij de Macro, met een behoorlijk wat dozen drank op de kar konden we het niet meenemen, haha het was toen 14.15 u (tussen 14 en 17 u wordt er geen drank verkocht.
Bankwan staat niet met naam aangegeven op Google, wij zitten op locatie 15gr 05’ 56" N, 103gr 32’ 34" O.
OOk prettige dag,
groeten Ad
Locatie gevonden via Google maps. Is wel eindje van surin. Met mijn scooter wat ver, anders kwam ik je eens bezoeken.
Je woont er wel in de country. Valt dat wat mee?
Hallo Luk,
Wij wonen inderdad in een klein dorpje, lekker rustig, weing verkeer voor de deur, ca. 40 km vanaf Surin.
Voor ons is dar geen probleem, binnen een half uur zitten we in Surin,
Morgen dinsdag gaan we weer naar Surin, ik zal dan kijken of ik jullie kan vinden.
pretigge evening.
groet, Ad Lous