Zelfstandig safari boeken vanuit nairobi

Hoi hoi,

Wie heeft er informatie om vanuit Nairobi een safari te boeken naar Mount kenia en daarna door te reizen naar Lake Bogoria en dan naar beneden richting de Masai Mara Park dan richting Tanzania??
Heb veel dagen trips gezien maar die komen steeds terug in Naironbi, wie weet hier wat meer van of heeft een goed adres in Nairobi?
Wij gaan in september met z`n tweeen naar Kenia en Tanzania voor 3 weken en hebben alleen de vlucht en de eerste nacht geboekt in Nairobi.
Alvast bedankt voor degene die informatie geeft/heeft!!!

groetjes Olga

Hi!
Ik heb zelf vanuit Nairobi een safari geboekt. Er zijn een hoop organisaties die safari’s aanbieden, met veel verschillende prijzen. Het is dus ook handig om een half dagje uit te trekken voor ‘safari-shoppen’. Weet niet of je een lonely planet hebt van Kenia/Oost-afrika? Daar staan wat van die bedrijfjes in.
Ik ben met SANA Highland expeditions geweest, en ze hebben een folder maar je kunt ook zelf aangeven waar je daarna heen wilt. Ik weet niet of ze de hele reis aanbieden die jullie willen maken…maar dan zou je eventjes moeten mailen om het te vragen. Ik zal het mail adres er even bij zetten.
Dit is een van de vele organisaties en er zijn er nog veel meer, maar ze bieden allemaal ongeveer het zelfde aan! Je kunt misschien even op hun website kijken ook: www.sanatrekkingkenya.com
En het mail adres is [EMAIL=“info@sanatrekkingkenya.com”]info@sanatrekkingkenya.com

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes, Anke