Ben jij een kok en zoek je een avontuur .wij zoeken voor kok in nieuw zeeland
is dit iets voor jou laat mij dat weten
Wij zoeken een kok voor als lang jij wilt
ik kan je helpen met visa s voor nieuw zeeland en we kunnen je helpen met om een huisje te vinden .
ik ben (29jaar)zelfstandig werkend kok in een zorg instelling (360 maaltijden)
in december gaan wij (mijn man en ik)op vakantie in Nieuw-zeeland.we gaan 5 weken rondreizen met een camper, ook staan we er voor open om rond te kijken of we in de toekomst daar iets op kunnen bouwen. dus wie weet is het voor dan een leuke optie…
Je kunt altijd contact met mij opnemen, wij wonen een uur van wellington
laat me weten wanneer jullie ongeveer rond wellington aankomen.
Ze zoeken altijd voor goede koks zo laat wat van je horen.
Mijn naam is Birgit,wij maken een rondreis en beginnen op het zuider-eiland. Op 8 januari zitten we op de ferry naar Wellington waar we dan richting New-plymouth rijden daar woont een neef waar we op 9 januari afgesproken hebben dus 8 a 9 januari zijn we in wellington en omstreken.
We hebben een web-logje waar we het een en ander bijhouden over onze reis misschien leuk om te lezen:
ik zag jullie advertentie voor zelfstandig kok ik ben nu 18 jaar oud en werk al 3 jaar in de keuken daarvoor heb ik 2 jaar zwart gewerkt bij mijn oom in de keuken dus ik heb al veel ervaring voor mijn leeftijd ik weet dat jullie advertentie al redelijk oud is, maar als jullie nog iemand zoeken hoor ik dat graag. gr joseph grebanovsk