Zelf trekking samenstellen rond Ladakh

Hoi,
wij zijn van plan om 3 tot 4 weken te gaan trekken in Ladakh. De eerste grote vraag is dan : georganiseerd of zelf alles regelen.
Voor een georganiseerde reis zijn er wel wat opties, maar heeft er iemand ervaring met het compleet zelf uitstippelen van een dergelijke reis, zeker ook wat het vinden van goede gidsen betreft?
Alle info is welkom, thx alvast.
Gr Bart

Beste Bart,

Ik zie dat niemand geantwoord heeft op jouw vraag. Ik ben zelf ook van plan rond te trekken in Ladakh. Heb jij inmiddels wat tips en ervaring? Is het mogelijk om alles zelf uit te stippelen?

Groeten,

Niels

Kijk een op de volgende link:
www.bentibanach.eu
Kleinschalig en Nederlands.

zelfde vragen…
niemand concrete tips ?

Juist terug van de reis. Zelf uitstippelen kan makkelijk! Voor meer info, contact me!

dag

Ik ben nieuw op deze form. Graag wil ik beging september 2017 naar India gaan voor 3 weken en een trekking doen in Ladakh voor -+ 10 dagen. Nu wil ik vragen of iemand me kan helpen met informatie over een trekking in Ladakh en hoe ik het besten een vliegticket van af Amsterdam.?
Hoop dat jujie mij kan helpen.

Mvg Ryan

Hoi Ryan,

Ticket Amsterdam-Delhi is een startpunt ja. Hierboven staan wat adviezen (site, iemand die je via privébericht vragen kunt stellen) dus hopelijk helpt je dat wat verder, ook met (vliegen deels) route Delhi-Leh.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]