Zelf regelen

Hallo, wij willen in januari 2015 , 3 weken naar Cuba, is het verstandig om zelf vanuit hier de vliegtickets, eventueel een binnenlandse vlucht en autohuur te regelen? En wie heeft er ervaring met t huren van een auto die ingeleverd wordt op een andere lokatie, want als ik die zoekopdracht geef, krijg ik dat er geen autos beschikbaar zijn, en bij inlevering op gelijke lokatie wel.

Via Wereldwijzer app

Probeer het hier eens: Casa Particular .org - Rent a Car in Cuba
Ik heb hier ook een casa geboekt in Havana. En het vervoer van het vliegveld er naartoe. Succes.

Via Wereldwijzer app

Dank voor je reactie, vervoer is inmiddels geregeld!

Via Wereldwijzer app

hoi Mieke, wij waren april vorig jaar 4 weken in Cuba en reden met een huurauto vanaf Havana naar Holguin en lieten hem daar achter tegen betaling.
Vanuit Holguin vlogen we terug naar Havana. Vlucht had ik vanuit Nederland geregeld. Kijk voor info ook eens op de site van
http://www.cuba-junky.com/
Tip: als je de auto ophaalt, zorg dat je er voor openingstijd bent, als eerste. Bij ons waren er 4 stellen voor ons, die allemaal uitgebreid geholpen werden terwijl wij op onze beurt moesten wachten. Dan baal je wel hoor.

Wij verbleven, behalve in Santiago de Cuba, steeds bij Casa particulares, zeer goed bevallen. Bijzonder aardige mensen ontmoet.
Je kunt ervoor kiezen de casa’s tevoren te reserveren, kosten allemaal ca. 25 euro, of je regelt het ter plekke.
Alle casa eigenaars hebben een netwerk en kunnen de volgende plek voor je regelen. In Trinidad had ik wel een super adres bij Noel en Nury. Ze staan hoog op tripadvisor. Geweldig gastvrij, heerlijk eten, prachtig dakterras, nu ook met zwembad op het dak hoorde ik van vriendin die er in april nog was.

Bij sommige hotels kun je het zwembad bezoeken. Je betaalt dan bv 15 euro, 5 voor het zwembad en 10 voor consumpties naar keuze.

groetjes, Annet