Zeer komisch REISVERHAAL over India - een MUST READ

Beste mensen, India reizigers, liefhebbers en ge-interesseerden,

Voor al diegenen die een graag een frisse, humoristische, relativerende kijk op reisland India zouden willen nemen, lees dan het boek van schrijver Jasper Buijs: - ‘Oh shit! twee sociaal-cultureel ononderlegde dwazen in Zuid-India’. En stap een stukje van het echte India binnen, via de ogen van een India lover-hater, en ex- India bewoner.
Een zeer komisch, waargebeurd verhaal dat je op bijzondere wijze klaarstoomt voor een verblijf in India.
Kijk om Jasper Buijs’ boek te zien op site van uitgever:
http://www.freemusketeers.nl/index.php/pagina/boeken/aktie/details/boek/895/oh-shit-twee-sociaal-cultureel-ononderlegde-dwazen-in-zuid-india.html

of op Jasper Buijs’ eigen site:
http://jasper_buijs.webs.com/personalartwriting.htm

Doet me denken aan “Are you experienced” van William Sutcliffe!

Hallo Anacondor,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb ‘Are you eperienced?’ nooit gelezen. Maar door je vergelijking ben ik even op internet gaan zoeken en er een stukje over gelezen van een lezer. Er is inderdaad wel wat gelijkenis te vinden.
Heb je mijn boek gelezen?
Beste groeten,

Jasper

Ha Jasper, jouw boek heb ik niet gelezen, maar mocht ik weer eens naar India gaan dan zal ik dat zeker doen! Ik raad je overigens aan om “Are you experienced” ook eens te lezen, erg humoristisch.

1 like

Bedankt voor de tip, trouwens,. Will do!
Leuke reactie. Mocht je het nog gaan lezen, ben ik erg benieuwd naar je verdere reacties.
Ciao, Jasper

1 like

Ben wel eens benieuwd naar het boek!
Zelf kom ik net terug van india …
Is het boek ook in België te verkrijgen?

Grtjes

Hallo IndianGirl,

Bedankt voor je bericht.
Ik hoop dat je een fijne reis hebt beleefd.
Ja, volgens mij moet je het boek gemakkelijk via boekwinkels in Belgie kunnen verkrijgen. Even het ISBN nummer (978-90-8539-970-4 ) opgeven (staat ook op de site van Free Musketeers- Freemusketeers.nl - Een eigen startpagina maken).
Je kunt het boek anders heel gemakkelijk online bestellen, via Free Musketeers, en zelfs via Amazon e.d.

Ik ben benieuwd naar je bevindingen, als je het hebt gelezen.
Met beste groeten,

Jasper

1 like

Ik heb het boek inmiddels gelezen. Wij vertrekken komende zaterdag naar India en ik had het bewaard om te lezen tijdens een lange treinreis. Maar op een avond ben ik eraan begonnen en ik kon het niet meer weg leggen. Ik had het in twee avonden uit. Het leest heel makkelijk en snel. En het is een feest van herkenning ook als je niet in India bent geweest maar wel al andere landen bezocht hebt.Jasper Buijs reist samen met een vriend van Mumbai per trein naar het zuiden. Zijn ervaringen heeft hij op een homoristische manier op papier gezet. Het zoeken naar een slaapplek, het heerlijke eten en vervolgens doodziek worden, de tot in datail omschreven hygiene standaard,[ dank hiervoor, ik verheug me er echt op! ]
Hij schrijft open en eerlijk over zijn emoties en frustraties waarin we ons allemaal in herkennen denk ik.
Kortom een aanrader, voor iedereen die naar India gaat, maar ook voor iedere andere reiziger.

Groeten,
Jorien

1 like

Beste Jorien,

Heel erg bedankt voor je (echt) heel fijne repliek op mijn boek. Ik ben heel blij dat het je zo bevallen is op verschillende manieren, en dat je er zo spontaan iets leuks over schrijft. Mijn dank.
Rest mij je een fantastische reis te wensen, vol met mooie ervaringen, lekker eten en alles waar India goed in is (behalve je darmstelsel op de proef stellen).
Beste groeten,

Jasper