Yeeeeaaag

Jooooeeeeehooooeee!!!
Heb mijn ticket geboekt!! Het gaat nu dan toch echt gebeuren. 7 juli 2014 ga ik het land van de glimlach bewonderen en wel 5 weken lang. Ben zooooo blij dat het nu definitief is!!! Maar ook mega spannend!!
Sorry wilde het ff kwijt!!

Via Wereldwijzer app

Altijd spannend zo’n eerste keer :wink:

Nou!!! Dat kan je zeggen hahaha

Via Wereldwijzer app

Je hebt een goede keuze gemaakt…
Kun je alvast de komende tijd beginnen met de voorpret!
Enjoy!

Jeroen

Dank je wel Jeroen, was al een tijdje geleden begonnen met plannen en mijn route uit te stippelen. Maar dat het nu dan echt gaat gebeuren, ben ik super blij om!!!

Via Wereldwijzer app

:chin:dat is al een vroege goede voornemen voor 2014 zul je vast en zeker geen spijt van krijgen:dag:
ps let op je zult een visum nodig hebben als je 5 weken gaat.:vak02:

Fransjes bedant voor je reactie!! Ik denk ik verwen mezelf maar bedtijds;-). Bedankt voor de tip

Via Wereldwijzer app

Super, ticket geboekt!>>> Nu kan de echte voorpret beginnen.:slight_smile:

Jazeker John. me happy!!

Via Wereldwijzer app

Hi!

Ik ken het gevoel.
Ik heb op kerstavond ticket geboekt en ga 19 jan al voor 3 weken.
Reis voor het eerst alleen dus ben benieuwd wat ik allemaal ga beleven.
Ik ben nieuwsgierig welke route jij hebt… als je nog tips hebt dan zijn deze van harte welkom :)-
Dank je wel alvast

Have fun!
Ik ga as maandag…kortom ik ben aan het stuiteren vandaag :zon02:

Jeroen

Gaaf! Heel veel plezier!
Waar ga je allemaal heen?

Mijn vrouw is thais…
Samen met onze zoon wonen ze nog in bangkok in afwachting van het inburgeringsexamen en visum.
Er staan tripjes gepland naar Rayong,hua hin en krabi :zon02:

Jeroen

Hai allen, bedankt voor jullie reacties. Ik start in BB dan door naar mea sot, umphang, suhuthai, changmai, pucket, phi phi, koh lanta, koh samoi, koh phanang, koh toa.
Jeroen wat fijn dat je ze snel weer kan zien!!

Via Wereldwijzer app

En ongetwijfeld een paar tripjes naar Tango Bugs ? Ik moet zeggen dat ik de laap loy mis ! Hoop er snel weer eens te komen, maar is erg ver weg van waar ik nu woon… :frowning:

Proficiat Wennos! Ik ben er zeker van dat je een leuke reis tegemoet gaat :slight_smile:

En de voorbereiding is (in mijn ogen) ook al deel van de pret! :wereld:

Grts,

Jelle

Dank je Jelle, ik weet zeker dat ik een top reis ga krijgen. Dr voorbereidingen zijn idd erg leuk om te doen!! Soms die ik er dagen niks aan en zo zit ik weer dagen niets anders te doen dan voorbereidingen te treffen hahaha

Via Wereldwijzer app

Hi Dave!

Nee toevallig geen enkele keer bij tango geweest dit keer.
Mijn voordeel is dat mijn schoonmoeder een enorm goede kok is en iedere dag diverse keren een tafel vol lekkers presenteert.
Nu helaas weer terug in nl en aan het afkicken

groet Jeroen

Hee Wennos, ik ga morgen boeken, waarschijnlijk voor 1 juli!

Ik neem aan dat je je wel realiseert dat je voor een verblijf in Thailand voor meer dan 30 dagen een visum moet hebben. Kijk hiervoor even op de site van de thaise ambassade in nederland.

Alvast veel plezier met het voorbereiden van de reis

groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld: