Woonruimte voor stagiaires Barcelona 2012 - 2013: lees verder!

Gaan jullie (2 verantwoordelijke en betrouwbare meiden/jongens of een combi daarvan) eind 2012 of begin 2013 op stage in Barcelona?

Dan heb ik wellicht woonruimte voor jullie: mijn appartementje! Het is géén typisch studentenhuis (feestjes zijn ook niet toegestaan) maar een prima plek om te vertoeven!

Zeer centraal gelegen (4 haltes van Plaza Cataluña vandaan met de metro of een kwartier lopen) en volledig basic ingericht met o.a. twee kleine maar stille en zeer lichte slaapkamers voorzien van goede bedden (1x eenpersoonsbed 90 x 200, 1x tweepersoonsbed 140 x 200), beddengoed, handdoeken en kussens; een zeer zonnige huiskamer; verder met wasmachine, magnetron, koelkast met vriesvak, stofzuiger, strijkbout en -plank; handige keuken voorzien van bestek, borden, bekers, pannen etc. en in het hele huis WIFI 20MB.

Mijn appartementje is onlangs gerenoveerd en dus geen uitgewoonde bende. Verder is het op de derde verdieping (echt) zonder lift in een klein maar zeer rustig gebouw (geen studentencomplex!).

Op 5 minuten lopen vind je een grote & betaalbare supermarkt, een winkelstraat met kleding-/schoenenwinkels en een groot winkelcentrum. Verder ligt er een metrohalte (groene lijn) op 1 minuut lopen, een andere halte (rode lijn) op 5 minuten lopen afstand en ook het Centraal Station ligt op steenworpafstand.

De huur is 800 euro all in (gebaseerd op verbruik van gas/water/licht van 2 personen); een borg is verplicht en de huurperiode dient minimaal 4 maanden te zijn.

Roken en huisdieren zijn niet toegestaan.

Stuur me aub een mail met informatie over jou/jullie, je/jullie contactgegevens, stagebedrijf in Barcelona en dan stuur ik je foto´s en meer informatie toe.

groetjes,

Mabel

Mijn mailadres helemaal vergeten!

e_mabel AT yahoo.com