Kamers voor stagiaires in Barcelona aangeboden 2012

Voor komend jaar, heb ik plek voor 2 stagiaires vanaf 3 maart 2012 (half maart of 1 april kan ook) met een minimaal verblijf van 4 maanden en een maximaal verblijf van 8 maanden. Ik heb het liefste twee vrouwen/meisjes die elkaar kennen en in (ongeveer) dezelfde periode op stage gaan.

De twee kamers die ik verhuur zijn beiden netjes & schoon en volledig gemeubileerd: voorzien van een comfortabel tweepersoonsbed, al het denkbare beddengoed, handdoeken, een tafel met 1 of 2 stoelen en de nodige kastruimte/kasten/kastjes.

In het huis delen we één nette badkamer en één volledig ingerichte keuken. Verder zit er aan de grote kamer een zonnig en groen balkon vast met superuitzicht. WIFI 20MB en wasmachine zijn aanwezig. Bijgaand enkele foto´s. De huur is respectievelijk 325 en 450 euro per maand.

Mijn appartement bevindt zich op de 7de verdieping van een gebouw met 8 verdiepingen. Lift is aanwezig. De buurt heet Eixample, dat is super centraal gelegen: net achter Plaza Cataluyna en nog voor Plaza Espanya. De dichtbijzijnde metrohalte, is op 1 minuut lopen: dat is metrohalte Rocafort.

Mijn huis is netjes en georganiseerd, het is geen typisch studentenhuis met oude muk en/of een uitgewoond party palace. Er wordt in huis niet gerookt en er zijn nu geen huisdieren (meer) aanwezig. (Slaap)gasten zijn welkom, maar altijd in overleg.

De kamers zijn in principe voor stagiaires maar master-studenten kunnen besproken worden. Niet voor Erasmus-studenten.

Ik ben goed bekend in Barcelona en vind ik het leuk om mensen op weg te helpen. Ik speel echter niet graag “moedertje” of “schooljuf”; vandaar dat ik graag mensen in huis heb, die niet alleen netjes en schoon zijn, maar ook zelfstandig.

Hallo,

ik ben samen met een goede vriendin van mij druk op zoek naar een geschikte stageplek in de Toerisme branche in de geweldige stad Barcelona. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook een mooie woonruimte nodig en toen las ik dit berichtje. Onze stage is voor een periode van iets minder dan 4 maand helaas, beginnend eind mei 2012. Is dit mogelijk?
Het klinkt allemaal heel mooi. Geldt het aanbod nog op dit moment?

Alvast bedankt!!

Helaas, eind mei 2012 is echt te laat.

Oke, toch bedankt voor het snelle antwoord. Weet je misschien nog andere opties? Adressen of misschien toevallig werkplekken of stageplekken?

Je vindt alles op mijn site: http://mabelatbarcelona.blogspot.com/

Kan je misschien ook hotels of restaurants aanraden om te werken?

Ik ben geen arbeidsbureau… weet niet meer dan wat er op mijn blog staat…

Voor vacatures en/of stages in de horeca, kun je het beste de vacaturepagina´s afstruinen.

Let op: indien je geen vloeiend Spaans spreekt, kun je het in de horeca bijna helemaal vergeten (uitzondering aan de Costa´s, campings en NL´se café/restaurants).

Succes