Ga je in 2012 stage lopen in Barcelona?
Vanaf 3 maart 2012 heb ik 2 mooie kamers vrij in mijn huis voor 2 stagiaires. Voor minimaal 4 maanden (max 8 maanden).
Mail me voor meer informatie en foto´s: e_mabel AT yahoo.com
Ga je in 2012 stage lopen in Barcelona?
Vanaf 3 maart 2012 heb ik 2 mooie kamers vrij in mijn huis voor 2 stagiaires. Voor minimaal 4 maanden (max 8 maanden).
Mail me voor meer informatie en foto´s: e_mabel AT yahoo.com
Hi,
Zijn de kamers nog beschikbaar?
Groetjes,
Abroad Internships
Ja, en ook al per 3 februari. Geïnteresseerde studenten kunnen rechtstreeks contact met me opnemen via e_mabel AT yahoo.com
Groetjes
Oke, super! We hebben nu twee studenten die 6 February starten. Ik laat ze contact opnemen.
Dat is mooi! Ik ben wel echt op zoek naar normale mensen: dus netjes, schoon, verantwoordelijk en betrouwbaar. Maar goed, dat kunnen jullie zelf het beste inschatten denk ik.
Zodra ze me gemaild hebben, stuur ik ze alle informatie en foto´s toe.
Met vriendelijke groeten,
Mabel
Oke super!
Heb je al een email ontvangen van Jordy?
Groetjes,
Abroad Internships
Jordy? Nee, doesn´t ring a bell.
(je mag me ook prive mailen hoor)
Hi Mabel,
Heb je misschien ook nog tips voor het geval dat je kamer vol zit?
Groetjes,
Susanne
Sorry je reactie niet eerder gezien!
Onlangs schreef ik een post over het vinden van een (tijdelijke) kamer in Barcelona, met heel veel tips:
En indien je iets voor een korte periode zoekt (een paar nachten tot 2 weken), dan kan ik je in contact brengen met een paar (NLse) vriendinnen van me die soms hun logeerkamer beschikbaar stellen voor Nederlandse studenten (m/v).
Groetjes,
Mabel
Ik verhuur inmiddels geen kamers meer voor lange tijd, maar vriendinnen van me wel, dus je kunt me blijven schrijven. Ook voor als je bij aankomst tijdelijk onderdak zoekt totdat je je droomkamer hebt gevonden ![]()
e_mabel AT yahoo.com
Groetjes,
Mabel
Even voor de duidelijkheid: ik verhuur mijn volledige appartement vanaf ongeveer december 2012 voor 4 tot 6 a 7 maanden per keer.
Groetjes,
Mabel
e_mabel AT yahoo.com
mabelatbarcelona.blogspot.com