Eind januari ga ik voor vijf maanden naar Mexicaans city om daar te studeren. Ik heb nog geen woonruimte. Weet iemand in welke wijk ik het beste kan wonen (hangt er waarschijnlijk ook nog wel een beetje vanaf bij welke faculteit ik ga studeren, maar geloof dat het redelijk zuidelijk is, het is in ieder geval Universidad Nacional Autonoma de Mexico)? En bij welke woonorganisatie o.i.d. zou ik het beste kunnen zoeken naar woonruimte? Of weet iemand misschien woonruimte?
Andere tips voor Mexico stad zijn trouwens ook altijd welkom! Thanx!
betere buurten in de omgeving van de UNAM zijn bijvoorbeeld: Coyoacan, Del Valle, Narvarte, Tlalpan…hangt ook af van je budget en eisen aan de woonruimte natuurlijk
voor een idee kan je eens rondkijken op sites als:
is wel leuk en aardig maar zorg er voor dat je niet woord opgeligt he is niet makkelek 2500 pesso is rond de 200 euro en voor hier is dat heel veel ik woon met mijn vriendin ze gezin en wij betaalen 2500 pesso de gemidelde verdiensten ligen rond de 200 pesso dat is dus lang niet genoeg om mee ront te komen ik heb kamers gezien voor 500 pesso 25 euro als je meer wild weeten hoor het wel groeten
Dat je niet zo maar snel ja moet zeggen op een huurprijs ben ik mee eens. Probeer wel wat van de prijs af te krijgen. Maar 2500 voor een huur in een grote stad is niet zo heel veel. Voor 500 pesos per maand zou ik niet eens willen weten wat voor kamers dat dan zijn en in wat voor buurt. Als je dan toch goedkoper wil kun je overwegen een ruimte te huren samen met enkele andere studenten.
dat kan ook ik zelf woon ongeveer aderhalf uur van de school af kost me 2 pesso om heen te gaan en ja met meerdere huuren kan doen ze in nederland ook moed je aleen wel meerdere vinden ik heb het geproobeerd maar ik dagt dat ik de eenige was hier in mexico uit nl