Woon bij; Valentijnsprogramma over multiculturele liefde!

Woon bij; Valentijnsprogramma over multiculturele liefde!

**14 februari, de dag van de (multiculturele?) liefde! Speciaal voor deze ‘verliefdste’ dag van het jaar maken we op dinsdag 7 februari 2012 opnames voor het eenmalige themaprogramma ‘Let’s Make Love’. Het thema van dit programma is, u raadt het al, m****ulticulturele liefde! **

Bent u (onderdeel van) een multicultureel stel, geïnteresseerd in het onderwerp of ervaringsdeskundige? Lijkt het u om die, of andere redenen leuk om deze opnames bij te wonen? Meld u dan snel aan via het formulier op bijwonen.vara.nl!

http://omroep.vara.nl/typo3temp/pics/95cb6daeb5.jpg

http://omroep.vara.nl/typo3temp/pics/10cef65c4e.jpg

Informatie
Dit programma behandelt, onder leiding van onze presentatoren Fidan Ekiz en Frénk van der Linden, allerlei vraagstukken betreffende multiculturele liefde. Bijvoorbeeld: “Wat betekent een multiculturele relatie eigenlijk?” of: “Wat doet een multiculturele relatie voor onze samenleving?”. Speciaal voor valentijnsdag gaan we ons licht laten schijnen op deze “afdeling” binnen de liefde!

[ul]
[li]Het programma wordt opgenomen op dinsdag 7 februari 2012, in het Werktheater te amsterdam. [/li][li]Wij verwachten u rond 19.00 uur in de studio.[/li][li]De uitzending duurt tot ongeveer 22.00 uur.[/li][li]Entree voor deze opnames is GRATIS.[/li][li]De minimum leeftijd is 16 jaar[/li][/ul]Speciaal voor de bezoek(st)ers van Wereldwijzer-Turkije(liefdes) forum; Spreek af met een groep! Ontmoet elkaar een keer in het echt, praat over jullie askims, en woon gezellig met z’n alle de opnames bij!

Stuur mij een prive berichtje, of schrijf je in via de website bijwonen.vara.nl. Wanneer jullie met een groepje willen komen, laat me dit even weten, misschien kan ik nog het een en ander regelen!

Groetjes Lorraine

Lorraine is een ‘oude bekende’ en heeft hiervoor toestemming gevraagd!

Meiden: Grijp je kans zou ik zeggen(als jullie er zin in hebben dan :)!!!)

Beste iedereen,

Er zijn nog steeds plaatsjes beschikbaar, dus als jullie willen komen, laat het me weten!

groetjes, Lorraine