Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

Beste forumleden,

Voor het Net5-programma Grenzeloos Verliefd zijn we weer op zoek naar nieuwe kandidaten. We zoeken Nederlandse meiden die voor hun buitenlandse geliefden naar het buitenland verhuizen. Ben of ken je iemand die binnenkort die stap gaat zetten en lijkt het jou/haar leuk om daar een prachtige documentaire aan over te houden? Stuur dan een email naar aanmeldingen@snpmedia.nl om je aan te melden of voor meer informatie.

Edit: Waarschijnlijk is deze post beter op zijn plaats in het TVforum, maar ik kan dit bericht daar niet heen verplaatsen.

Van mij mag ie hier wel even blijven staan. Ik denk dat hij hier beter gezien wordt en is wel een leuke oproep! :slight_smile:

1 like

Wat grappig. Mijn vorige buurvrouw vond het al een erg leuk idee mij in zo’n programma tegen te komen toen ik zei dat ik een Ier aan de haak had geslagen. (ik geef mezelf niet op trouwens! :smiley: )
Succes met de aanmeldingen :slight_smile:

Helaas, ik ben in april 2012 al geëmigreerd naar Kenia voor de liefde. Te laat! :wink:

Via Wereldwijzer app

Dank jullie wel, Theiz en Nessel!
En Marriette, mocht je ooit trouwplannen hebben met je Keniaan, dan horen we dat ook graag, haha :slight_smile: veel geluk samen!

Vorig jaar april ook al direct getrouwd :wink: en zelfs sinds een jaar een kindje :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wie weet, ook een leuk format… Wat mensen een poosje volgen die voor de liefde zijn geëmigreerd en nu al een poosje zijn gesetteld in een bijzonder land. Mensen die gaan emigreren is eigenlijk al zo gewoon tegenwoordig.

Mijn leven is alles behalve gewoon… hahaha. Geëmigreerd en levend als een Keniaan ipv zoals de meeste blanken hier leven in grote huizen met flatscreen tv, koelvriescombi, wasmachine etc. Hahaha. Wij leven van het salaris van mijn man, nog geen €70 per maand en fooien… Wassen doe ik met de hand, koken op houtskool of op 1 gaspitje, en het eerste jaar hebben we het zelfs zonder koelkast gedaan. Af en toe best zwaar (vooral als het om geld voor voedsel of dokter oid gaat), maar ik ben hier oh zo gelukkig!
Al met al dus een heeeeeeel ander leven dan in Nederland, best een programmaatje waard toch, geld maakt niet gelukkig :wink:

Via Wereldwijzer app

Lijkt me echt leuk idee voor programma! :slight_smile: