Wonen en werken in Tenerife

Ben je tussen de 25 en 45 jaar, en toe aan een nieuwe uitdaging, dan kunnen wij jou mischien op weg helpen.
Designer way vacation club is op zoek naar zelf motiverende, goed uitziende vertegenwoordigers voor de nederlands talige verkoop lijn.
Het werk bestaat uit het rondleiden en uitleggen van ons vakantie systeem aan onze nederlands talige klanten en het verkopen van een lidmaatschap.
Onze verkopers werken op commissie basis en een doorsnee salaris op maandelijkse basis is rond de 3000 euro nett.
Wij bieden je een mogelijkheid aan om je geluk te beproefen om hier in tenerife een carriere op te bouwen.
Om die stap te maken hebben we het volgende paket opgesteld gebasseerd op een proef periode van 30 t7m 60 dagen.
Wij bieden je een accomodatie aan voor een minimum van 30 dgn t/m max 60 dagen.(op onze kosten)
Een werkcontract (beginnende met een 3mndn proeftijd)
100 euro zakgeld per week en je vliegticket vergoed na je tweede verkoop.
Je eerste week word je opgeleid en daarna kun je direct aktief zijn op de verkoop lijn.
Na 30 dagen zal je kunnen zien of dit werk succesvol is voor jou of niet.
Bel of e.mail mij vandaag nog, en ik zal je alle informatie verstrekken om jouw carriere te verwezenlijken hier op Tenerife.
e.mail: [EMAIL=“jocevisser@hotmail.com”]jocevisser@hotmail.com of bel 00.34.649271277

Is dit geen Time Share en if so, is dit dan geen bedrijf dat mensen aardig oplicht?

Heb even op de bedrijfsnaam gezocht en kwam onderstaand artikel uit 2006 tegen. Persoonlijk zou ik nooit met zo’n bedrijf in zee willen, zelfs niet om voor ze te werken.

**
Toeristen opgelicht**

© [EMAIL=“hans@hollandsenieuwe.com”]Vertaling: Hans Camps, Nieuws. Verscheen op 23 maart 2006.
De politie heeft op Gran Canaria een netwerk opgerold dat zich bezighield met oplichting. De bende heeft toeristen, die voornamelijk afkomstig zijn uit EU-landen, in totaal voor miljoenen euro’s opgelicht. Er zijn 28 arrestaties verricht.

De oplichters boden de Europese burgers een lidmaatschap aan van een vakantieclub. Dit lidmaatschap zou grote voordelen bieden en recht geven op hoge kortingen op reizen naar elk willekeurige bestemming in de wereld.

Om lid te worden, moesten de aspirant-leden tussen de 1.000 en 10.000 euro storten op bankrekeningen van de oplichters.

Wilde men echter gebruik maken van de dienstverlening, dan kwamen de leden erachter dat ze dit niet konden doen, of dat de dienstverlening niet overeenkwam met de oorspronkelijk gemaakte afspraken.

De maatschappij die opereert onder de naam “Design Vacation” is opgericht op de Seychellen en heeft Gibraltar als thuisbasis. Deze maatschappij beheert diverse vennootschappen en die worden beheerd vanuit enkele kamers in een hotel in Las Palmas.

De vertegenwoordigers van deze groep hebben diverse bankrekeningen geopend in diverse Spaanse provincies, waar zij het geld van hun slachtoffers incasseerden. De benadeelden komen uit diverse landen van de Europese Unie, voornamelijk uit Duitsland

De politie heeft in vijf acties, 8 luxe auto’s, bewijsmateriaal en €60.640,= in contanten in beslag genomen. Ook zijn de bankrekeningen geblokkeerd, met een saldo van in totaal 372.783 euro.

Bedankt Carolina,

Ik had ze vanochtend aan de telefoon gehad…

Ik wist hier niet van, dus ik heb ze verteld dat ze een bericht konden plaatsen.

Gelukkig een tegen bericht van jou!

Super en mooi laten staan. Zo kunnen geïnteresseerden zich ten minste weren tegen oplichting.

Gr. Mike

Hoi Mike,

Graag gedaan hoor!

Als ik Time Share lees gaan mijn haren overeind staan. Het is een systeem dat mij absoluut niet aanspreekt. Niet dat er geen mensen zijn die op een fijne manier met Time Share op vakantie gaan, vast wel. Toch is het een heel grijs gebied, waarin Time Share zich bevindt.

Wellicht is dit toch niet hetzelfde bedrijf als in dat artikel, of hebben ze zich inmiddels gebeterd. Toch vind ik het altijd maar vreemd, als er in een bedrijfsadvertentie voor personeelswerving een “hotmail” adres opgegeven wordt en verder geen zakelijke gegevens bekend gemaakt worden (werkadres, website, bedrijfsemail e.d.).

Denk na voor je met Time Share in zee gaat!

Liefs,
Carolina

Inmiddels heet het bedrijf nu Voyager (http://www.lifestylevacation.net zodat ze gewoon weer van vooraf aan kunnen beginnen met mensen oplichten. Ze proberen nu zoveel mogelijk cash geld binnen te halen omdat het geld in veel gevallen met de creditcard toch vaak terug te halen is.
De websites lijken veel op elkaar http://www.designvacation.com/ de telefoonnummers zijn precies hetzefde.
Ik zou zeggen mensen opgepast en annuleer het liefst binnen die 7 dagen!!!
En betaal die bandieten geen rooie cent meer.
Ik kan een boek over ze schrijven.