Hi Hi, ![]()
Ik ben Jose en ik woon sinds juli 2003 in de UK in Yeovil Somerset, dit plaatsje ligt in het zuid westen van de UK.
Ik woon hier samen met mijn engelse vriend.
De reden dat ik een oproepje doe is, ik zou het zo leuk vinden om met landgenoten te mailen.
Ik woon hier al bijna twee jaar en heb verder nog geen contacten kunnen leggen en zou het daarom zo leuk vinden om wat ervaringen uit te wisselen met nederlanders die ook deze grote stap hebben ondernomen!!
Toen ik hier aankwam heb ik eerst de tijd genomen om een beetje te wennen,en ben toen(na 4 maanden)op zoek gegaan naar werk.
In holland was ik Administratief Medewerkster maar om het voor mezelf wat makkelijker te maken ben ik hier begonnen met een baantje als Magazijn Medewerkster ,ik dacht: als ik eenmaal in het systeem zit word het makkelijker zoeken naar een andere en leukere baan voor mij , en het heeft gewerkt want ik ben nu sinds September vorig jaar werkzaam bij de Navy als Simulator Operator !!
Nou dit was het voor even, en als er iemand is die ook zijn/haar ervaringen wil delen ben je van harte welkom hoor ! ![]()
Groetjes Jose