Wittebeer

Ben momenteel op zoek naar info over Schotland, heb al een forum gezien.
Verder ben ik wel in een 40+ aantal landen geweest, maar van de Filipijnen weet ik momenteel het meest, informatie is snel gedateerd.
Verder voorstellen komt wel als dit zo uitkomt.

Welkom! Hopelijk kun je goeie info over Schotland vinden. Zelf vond ik het erg gaaf om papegaaiduikers (puffins) te zien op de Treshnish Isles, te bezoeken vanuit Oban. Maar Schotland heeft natuurlijk nog veel meer te bieden. Zelf rondrijden met een huurauto is me erg goed bevallen. Hier m’n kleine Schotland-blog en foto’s… http://blog.travelpod.com/travel-blog/cecilia74/9/tpod.html

Ja, sommige informatie veroudert, maar bijvoorbeeld info over bezienswaardigheden, leuke steden, mooie natuur en reisafstanden (kortom hoeveel je redelijkerwijs kunt zien in een bepaalde tijd) blijft toch vaak wel langer ‘houdbaar’. :slight_smile: Ook de veiligheid(sbeleving) is meestal redelijk stabiel, en zo niet, dan hoor je dat zelf wel via tv of internet en kun je je eigen antwoorden daarop aanpassen. Alleen info over specifieke hotels, restaurants, tour-operators verandert wat sneller.
Dus als je mensen hier op het forum kunt helpen met hun algemene vragen over landen waar jij geweest bent, zullen ze daar blij mee zijn.

Veel plezier in Schotland!