Wie heeft in Egypte een 4 daagse jeep safari gedaan? en kan mij vertellen wat ik kan verwachten.
Zijn van plan om in maart 2007 3,5 week rond te reizen en dus o.a. de witte woestijn uit de Holland International gids te doen.
Ben vooral benieuwd naar slaap plaats en sanitiar
Ik ben er nog niet geweest maar ga in november. Via Shoestring.nl heb ik een 22 daagse rondreis geboekt waarbij ik oa de witte woestijn bezoek,maar ook diverse andere bezienswaardigheden in Egypte. Ik slaap onder de sterren hemel tijdens mijn verblijf in de witte woestijn, en sanitair? Dat wordt denk ik een kuiltje in het zand graven. Groetjes Jeanette Tiekstra
Ik heb die Shoestringreis ook gemaakt, is echt een topper. Je gaat het heel leuk hebben daar, Jtiekstra. Ik wens je een fijne vakantie!
Combi, in de witte woestijn zijn oases met simpele overnachtings mogelijkheden, ik sliep destijds in rieten hutjes en het sanitair was erg basic. Geen douches, maar wel toiletten.
Als je in de woestijn in de openlucht gaat slapen, dan wijst de reisleider het mannen en het vrouwen “toilet” aan, oftewel een rots waarachter je kunt gaan zitten.
De bedden waren opgemetselde stenen dingen waar een vies dun matraje oplag. En alles zit onder het zand, zo’n rieten hutje waait het dwars doorheen.
Maar het hoort er allemaal bij.
Veel plezier, Combi!
als je op safari gaat moet je niet verwachten dat ze een toilet voor je meenemen
veel plezier,lijkt me prachtig,
ben ook op safari geweest,is ongeloofelijk!