Withersfield (stn) waarom?

Waarom withersfield? Hoe kom je daar nou op? Makkelijk, Withersfield Station was mijn eerste werkplek in Australie, een waar ik een hele hoop mooie herinneringen aan over heb gehouden. Op het moment ben ik in Darwin, een week geleden heb ik mijn laatste werkplek verlaten, Bunda Station en tussen Withersfield en Bunda heb ik 2 weken gewerkt op Gunnadoo Station. Gunnadoo bevindt zich net als Withersfield in Queensland, Bunda echter, bevindt zich in the Northern Territory. Ik ben nu zo’n 7 maanden onderweg, waarvan ik 5,5 maanden op cattle stations heb gewerkt en ik heb er nog lang geen genoeg van! Een klein overzichtje van waar ik tot nu toe ben geweest:

Blauw is per vliegtuig, helicopter en fixed wing en rood is per camper van, bus, road train, trein en vrachtwagen. De groene stippen zijn mijn voormalige werkplekken.

En uiteraard gaat mijn camera overal mee naartoe, nieuwsgierig naar mijn indrukken van Bunda Station? Hier kun je een klein verslag en een aantal foto’s vinden: http://isabellaprins.wordpress.com/

Verder als voorstelrondje, ik heet Isabella, ben geboren op 29 november 1993 en redelijk avontuurlijk ingesteld. Ik ben jaren vegetariër geweest en ben dat nu nog in zekere zin (alleen vers vlees waarvan ik weet waar het vandaan komt komt erin hier). Fotografie is een van mijn grote hobby’s, maar met een paar potloden en schetsboek houdt je me ook druk bezig, ook schrijven vind ik erg leuk om te doen en daarnaast rijd ik paard sinds mijn 7e. Iets wat me hier erg geholpen heeft in het vinden van werk. Verder ben ik zeer geïnteresseerd in vanalles, geef me wat ‘tools’ en ik leer graag hoe ik daar gebruik van kan maken. Ik ben altijd in voor een nieuwe leerervaring en heb daaraan geen tekort gehad de laatste 7 maanden. Tractors, graders, road trains, helikopters, waterpompen, lasapparaten, hekken, auto’s, grote grasmaaiers, quad bikes, 2 wheelers, werken in de yards, jagen, slachten, musteren en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Samen met mijn grote kleine vrienden (op mijn vrije dag), de werkhonden (en huishond) van Bunda Station:

Overigens voel ik me ook zeer thuis in de sneeuw, maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor ik mijn voeten onder een mooi poederlaagje kan bedekken.