Wintersporters gezocht

Hallo iedereen

Ik organiseer al jaren voor een groep een wintersportreis. Dat zijn niet altijd dezelfde mensen maar er is natuurlijk wel een kern die bijna altijd meegaat. Verder zijn er ook wel nieuwe mensen bij ieder jaar.

We gaan vrijdagavond 5 februari met een pendelbus vanaf het Centraal Station in Den Haag naar Flachau, hotel Sieglhub. We blijven tot en met vrijdag 12 februari en gaan dan zaterdags de 13e 's avonds weer terug met de pendelbus.
Het hotel ligt 150 meter van de pistes. Het is een driesterren hotel. De kamers hebben badkamer met bad of douche en wc, Verder een telefoon, kabeltelevisie en een kluisje. De reis is op basis van halfpension en inclusief een 6-daagse skipas en busreis voor € 755,00. De 6-daagse skipas kan voor € 22,00 omgezet worden in een 7-daagse.

Het is een leuke groep van allerlei leeftijden maar zonder kinderen. De meeste deelnemers zijn tussen de 35 en 55 jaar. Wij gaan ook voor de apres ski. Maar niets moet. Er zijn ook mensen die liever nog even de sauna in het hotel meepikken.

Ik heb momenteel nog 1 plek in een tweepersoonskamer (de ander is een man) en een tweepersoonskamer ter beschikking tot 20 september. Daarna moet ik vragen of er nog plek is. Momenteel zijn er 20 deelnemers.

Als je nog wat wilt weten, vraag maar.

Jan Reneman
[EMAIL=“reneman@euronet.nl”]reneman@euronet.nl