leuk, al die turkijepraat hier op deze website!!
ikzelf ben ook super turkije-fan: ben er al zo’n 7x geweest en kom net terug van wintersport in Uludag (Turkije). Ik wilde even kwijt: ook echt een aanrader!! Supergezellig met (turkse) muziek op de terrasen en pistes, heerlijk eten in de hotels en zoals gewoonlijk superaardige mensen & personeel ! Sfeertje is helemaal geweldig. ik ben meteen weer helemaal ‘verpest’ !!!
O ja, even iets anders: als je turks wilt leren in turkije…kijk eens op de site van de Tömer universiteit in Ankara.
zijn veel mogelijkheden. er wordt wel in het turks lesgegeven…maar ook als je helemaal geen woord turks spreekt, kan je daar terecht.
ik ben dit in juni van plan met een vriendin van me. cursusmogelijkheden 1 maand, 2 maanden : dagelijks, in het weekend, 3 dagen per week; veel mogelijkheden dus. diverse plaatsen waar je kan studeren, waaronder Istanbul, Izmir, Antalya, Alanya, Bursa etc…
Leuk om je enthousiaste verhaal te horen over Uludag. Ook ik was dit jaar van plan om daar een ski-vakantie door te brengen. Normaal ga ik elk jaar skiën in zwitserland of Frankrijk maar Turkije leek me wel erg aantrekkelijk (ook de prijs). jammer genoeg kon ik in onze vaste kliek er niemand voor warm maken (skiën in Turkije vonden de meeste maar een raar idee :huh: ). Volgende jaar ga ik er zeker naar toe. Welk hotel ben je gebleven en hoe heb je geboekt? Kan je er ook als beginner cursus volgen, en zo ja in welke taal? Bedankt voor je tips!
leuk om te horen dat t daar zo gezellig en leuk is!!!
ik ga eerst deze zomer in alanya werken maar wil natuurlijk zo lang mogelijk in turkije blijven dus ben van plan om in de winter in een kroeg in uludag te gaan werken!!!
aangezien jij daar op vakantie bent geweest kun je mij vast vertellen of er veel apres ski barretjes zijn en of er behalve turkse mensen ook buitenlandse mensen werken daar…
ik hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden!!!