hallo!, Heb (50 jr)met een maat (50 jr) een 4 persoons appartement geboekt in Bezau bij het prachtige skigebied van Bregenzerwald in het uiterste westen van oostenrijk, Voralberg. data: za 6 feb tm zat. 13 feb. kostprijs appartement 120 e pp voor de hele week. Afreizen vrijdag 5 februari.we reizen per auto dus de reiskosten zijn ook al laag. andere skikosten uiteraard voor eigen rekening.In het appartement kunnen we zelf koken als we dat willen. Dus: een volle week skiplezier in een supergebied (zie kaart) voor een superlage prijs. Gezocht: nog 2 maatjes m/v. Aandacht geprikkeld? Mail me dan. Wim. zoekwoorden: meereizen medereiziger skimaat skimaatje medeskier meeskien meerijden carpoolen appertement delen munchen reisgenoot reisgenoten wintersport BodenSee Bregenz St Gallen Austria carving skischoen skischoenen skihelm damuls faschina
Hey Wim,
Dat klinkt goed. Wellicht handig om even aan te geven wat jullie ski-ervaring is? Ik (36 jr, man) heb je in ieder geval een mail gestuurd.
Grt,
Paskal
Hallo,
Hebben jullie nog plaats? Ik ben een jong uitziende vrouw van 57 jaar.
Mijn man heeft een vriendin dus je weet het al. Alleen, en hoe ga je dan op wintersport. Heb al veel gekeken.
Hoor graag iets,
Een vriendelijke groet.
Janny
[EMAIL=“mikke.ikke@gmail.com”]mikke.ikke@gmail.com