Hallo,
Ik ben opzoek naar gezellige medewintersporters die het leuk lijkt om samen met mij op winter reis te gaan. Ik ben al twee keer op wintersport wezen snowboarden.
Residence de la Foret (mini/midi)
Skiweekend (5 dagen), busreis op basis van logies, met vertrek op 12 februari 2009. Inclusief 3-daagse skipas Le Grand Massif Skiweekend
Er is plek voor 3 personen.
Leeftijd maakt mij niet uit ik ben zelf 29 en vrijgezel , dus ben je een stel of ben je alleen, allemaal welkom.
Een eis is wel voldoende dosis gezelligheid!! ![]()
Ff vooraf onmoeting zou wel fijn zijn ter kennismaking ![]()
Deze boeking verloopt via bizztravel .
kosten € € 289
vertrek 12 februari
2009
Heb ik je interesse mail me dan [EMAIL=“adamocaelestis@hotmail.com”]adamocaelestis@hotmail.com
Le Grand Massif is met 266 kilometer aan pistes één van de grotere wintersportgebieden van Europa. Het is daarnaast ook nog eens één van de meest sneeuwzekere gebieden in de Franse Alpen. In Le Grand Massif liggen de dorpen Flaine, Samoëns en Morillon. U vindt in één van deze dorpen eenvoudig een uitstekend appartement of chalet. Het skigebied heeft voor ieder wat wils. Van de glooiende, beboste hellingen in Les Carroz tot de pittige afdalingen in en rond Flaine. Op de achtergrond ziet u de toppen van de Mont Blanc.
Voor snowboarders is in Flaine op 2000 meter hoogte een groot snowpark met diverse jumps en pipes. De prachtige 14 kilometer lange afdaling Les Cascades mag u absoluut niet missen. Onderweg komt u tussen de bomen langs watervalletjes en beekjes en kunt u van het spectaculaire uitzicht genieten. In dit skigebied is het aan te raden om mooie tochten te maken langs de verschillende dorpen, want bijna alle dorpen zijn per lift met elkaar verbonden
Ligging
Gelegen op circa 50 meter van de pistes en de liften en op circa 200 meter van het centrum.
Verblijf
Alle appartementen zijn voorzien van een badkamer met bad of douche en apart toilet, keuken met 4 keramische kookplaten, oven/magnetron, …
2-kamerappartement (max. 5 personen)
3-kamerappartement (max. 7 personen)
Faciliteiten
Lounge, lift, verwarmde skilocker (waar u ook uw schoenen kunt drogen), playstation, speelkamer voor kinderen, receptie (8.00 tot 12.00 …
Verzorging
U verblijft op basis van logies.
Tegen een toeslag van € 100 per persoon kunt u 5 keer diner bijboeken of u kunt voor € 175 per …