Winterjas opslaan Schiphol/Bangkok

Hallo,

Op schiphol wil je eigenlijk je winterjas gedurende je vakantie laten opslaan en deze bij terugkomst weer ophalen. Voor een vakantie van 3 weken zijn hier geen mogelijkheden voor. Kluisjes gaan tot een week.

Ook de reisorganisatie heeft geen ¨service¨ hiervoor.

Zijn er op het vliegveld van Bangkok mogelijkheden?

Ik heb weinig zin om in Thailand 3 weken met mijn winterjas te lopen slepen.

Jan.

Of het op het vliegveld kan weet ik niet, maar de meeste hotels en guesthouses in BKK bieden wel de mogelijkheden om dingen op te slaan - vaak is dit zelfs gratis.

Hee!

Zit zelf ook met het winterjassen probleem!

Ook gekeken voor lockertjes op Schiphol, maar dat wordt echt extreem duur.

Ga nu maar voor de luxe variant; op de heenweg kan ik gebracht worden.
Bij terugkomst op Schiphol een taxi. Die brengt mij voor €35,- van Schiphol naar Den haag (deze kan je via de schiphol site boeken).

Maar als iemand een goedkopere oplossing heeft, hoor ik die natuurlijk ook graag!!

Groetjes
Sylvia

Kijk naar de oplossing van Jenny, de meeste hotels en GH doen dit gratis voor je, ook omdat ze weten dat je dan terug gaat komen.

Nadeel is wel dat je je jas moet meenemen er naartoe. Ik weet dat er ook een mogelijkheid is op het vliegveld, althans op het oude vliegveld was die er.

Ikzelf sla altijd mijn eerste aankopen van BKK in mijn hotel op. Ik pak het in in een kartonnen doos en zet mijn naam erop. Altijd gratis.

Hans.

Hoe groot is het nadeel om je jas mee te nemen het vliegtuig in? Dat is toch maar een klein stukje?

Liever mijn jas meeslepen naar het warme Azie, dan bij thuiskomst een paar minuten door de winterse koude lopen zonder jas. Dat laatste resulteert bij mij onherroepelijk tot een vervelende verkoudheid! (Bovendien heb ik altijd meer dan genoeg ruimte over in mijn rugzak om daar de jas in te stoppen.)

Ik had ook een extra sweather meegenomen naar Thailand,en hij kwam goed van pas toen ik vrijdagnamiddag terug lande op Schiphol!!
Ook had ik schoenen en een paar warme sokken meegenomen naar Thailand!
Desnoods neem je in plaats van een jas een sweather mee,en ook nog thermishe ondergoed dit neemt niet veel plaats in je bagage!!

Daar had ik nog niet aangedacht wij gaan in feb;:chin:en ja dan is het heel koud en we gaan ook nog met de trein naar schiphol ,hoe ga ik het doen ,kom maar op met je iedeen groetjes

Ik probeer te regelen dat ik gebracht en gehaald wordt van een naar Schiphol.

Mocht dat niet lukken dan moet ik maar gaan kijken naar een windjack
die sporters gebruiken. Een fleece jas neem ik altijd mee op reis.
Hopelijk is dat genoeg.

Mijn eerste hotel is in Bangkok, mijn laatste hotel is in Hua Hin.
Mijn jas afgeven in een hotel is geen optie.

Aan de reacties te merken zit iedereen met dit probleem.
Toch vreemd dat Schiphol hiervoor geen oplossing heeft.
Gat in de markt lijkt mij

Jan.

Ik snap best dat ze het niet doen… Ook een stukje veiligheid natuurlijk, je weet nooit wat mensen in kluisjes stoppen!

Ik vind het zelf geen probleem m’n jas mee te nemen. Ik heb zo’n jas met een uitritsbare fleece, en die draag ik ook als trui.