Win een gratis reis bij Djoser t.w.v. 2.500 euro

Win een reischeque van Djoser ter waarde van maar liefst 2.500 euro! Het enige dat je ervoor moet doen is meedoen met de Grote Vakantie Enquete. Vrij simpel dus. Zorg wel voor een werkend e-mail adres zodat ze contact met je kunnen opnemen als je hebt gewonnen en vul de enquete zo volledig mogelijk in.

Ga jij gratis op reis met Djoser? Doe mee op http://www.site-id.nl/servlet/___?action=href&cid=5927&sid=1909

De Grote Vakantie Enquete

…tot de vraag kwam of ik geïnteresseerd was in Erotiek, hield ik het invullen vol.
Tsja!
Ik wil wel serieus genomen worden op dit forum.
Wat doet deze topic hier?
Dat informeer ik ook bij Djoser.

(overigens: in ben erg geïnteresseerd in erotiek)

Arie die van onder en boven wel wijzer is c.q. denkt te zijn.

Ook vaag is dat ze bij de eerste vraag om een emailadres vragen om je op de hoogte te stellen als je wint en bij de laatste vraag een telefoonnummer verplicht is, met dezelfde reden…

Ha Chellie3, ik heb inmiddels ook Djoser gevraagd wat er achter zit, hun goede naam aan zo’n commerciële enquete te verbinden.
Goede naam, ik reisde ooit met deze Leidse organisatie: fantastisch (dat was al een soort hoofdprijs voor me…)
Vr gr., Arie
P.S. Vreemd ook dat dit zo op het Forum komt. Er wordt kennelijk even niet gemodereerd merk ik maar doodgemoedereerd op.

Ik had hem helemaal ingevuld totdat ze op het eind wel heeeel veeeel van me wilden weten. Ik heb helemaal geen zin om mijn adres e.d. door te geven. Zit straks mijn brievenbus weer vol met allerlei zooi.