Wilt iemand spaans oefenen?

Mijn moeder taal is Spaans. Ik wil jullie helpen met jullie Spaanse taal te kunnen praten. Als jullie leuk het vinden kunnen wij via Messenger of iets zo Spaans praten. Ik heb microfoon en hoofdtelefoon.

Een advies: als jullie een tekst willen vertalen kunnen jullie de “Taalhulpmiddelen” van Google of andere machine gebruiken. Ook kunnen jullie een website vertalen. Proberen: “Vertaal de tekst” en “Vertaal een webpagina” met google.

Hoi marina, wat een leuk idee om spaans te spreken via de pc. Wij gaan van de zomer met de camper naar Spanje en ik ben spaans aan het leren. Het lijkt me leuk om te oefenen via skype.
Als je het nog wilt laat me dan even weten hoe en wanneer.
Tot horens Marijke

Hoi marina, wat een leuk idee om spaans te spreken via de pc. Wij gaan van de zomer met de camper naar Spanje:zon02: en ik ben spaans aan het leren. Het lijkt me leuk om te oefenen via skype.
Als je het nog wilt laat me dan even weten hoe en wanneer.

Tot horens Marijke :dag:

Even een tip: als je een vertaalmachine gebruikt of online een tekst laat vertalen, werk de tekst dan wel bij.
Als je dat niet doet dan krijg je letterlijke vertalingen en dat geeft regelmatig hele rare resultaten.

Zie: “Re: Wat te doen in Costa Azahar in Spanje? post 4” als voorbeeld

Hoi Marijkeve

Ik heb ook Skype. Bel naar mij een wij kunnen oefenen. In mijn website zijn mijn contact gegevens. Als ik niet druk ben de kleur is groen. Als heel of rood is moet je niet bellen, vind je dat goed?

Groetjes,
Marina
:zon02:

Machine is machine.

Wat goed dat Corberana over Vinaros gelezen hebt. Kent u een betere vertaling van de Carnaval van Vinaros?

Oke dat zal ik doen.Je staat nu off line. ik zal het later nog eens proberen.

Tot later marijke

Hoi Marijke

Gisteren was een drukke dag voor mij. Wil je vandaag proberen om naar mijn skype te bellen? Ik ben benieuw.

Marina
:zon02:

Hoi Marina,

Ik ben altijd in voor een Spaans praatje!
Mag ik vragen uit welk land je komt en hoe oud je bent?
Ik weet niet of je het leuk zou vinden, ik ben nog niet zo oud, 17.
Ook ik heb skype.
In de zomervakantie ga ik hoogstwaarschijnlijk naar Cuba en ik spreek al
wat Spaans, ik leer de taal sinds drie jaar.
Ik hoor het wel,

Lotte

Hoi Lotte

Ik vind leuk om een beetje spaans met jou te praten. Na 3 jaar lessen jij kan goed spaans praten, is dat waar? Ik kan meer vertellen bij skype.

Groetjes,

Marina
:zon02:

Hoi Marina,

Ik heb je toegevoegd op hotmail.
Hopelijk ben je er snel een keertje, kunnen we misschien ook skypen!
Ik ben er altijd een beetje voorzichtig mee om te zeggen of ik goed Spaans kan,
bang te hoge verwachtingen te scheppen, haha

Hopelijk tot snel, Lotte

Hallo,

Ook ik wil graag mijn Spaans oefenen en via Skype met jullie praten

Groetjes

Ina

Woensdag a.s kunnen wij om 11 uur 15 minuten oefenen. Nos vemos en skype.

Hoi Lotte,

Ik ben bijna een jaar bezig met Spaans leren (nog niet zo lang dus), maar ik heb wel 7 maanden in Barcelona gewoond waardoor mijn Spaans beter is geworden. Ik wil graag proberen om mijn Spaanse kennis op niveau te houden door met iemand op msn of wie weet een keer in het echt Spaans te spreken…Als je dat leuk lijkt, laat even iets weten.

Groetjes Ilona

Hoi Marina,

Ik was gericht aan het zoeken naar iemand met wie ik Spaans kan oefenen en kwam toen hier terecht. Ik heb pas 4 lessen gehad maar ik ben ambitieus! Ik wil al jaren Spaans leren en ben nu eindelijk begonnen. Ik heb vandaag al de hele dag een Spaanse radiozender aan staan :slight_smile: Ik versta er nog niet veel van maar door schriftelijk te communiceren kan ik ook dingen opzoeken waardoor ik weer leer. Ik zou het dus voorlopig het liefst schrijvend doen via msn of via mail. Mijn e-mail adres is [EMAIL=“femke.posthumus@planet.nl”]femke.posthumus@planet.nl

saludos cordiales,
Femke

Hoi Femke.
Spaans leren is niet mogelijker dan Nederlands leren. Ik heb naar jouw een e-mail gestuurd.
Groetjes,
Marina.

Hallo Marina,

Help je nog steeds mensen met Spaans spreken? Ik volg een cursus Spaans voor gevorderden. Lezen gaat goed, maar begrijpen en spreken kost mij nog veel moeite. Ik heb Skype.

Groeten,
Karen

Hoi Karen. Ik heb een privé bericht naar u gestuurd.

Hoi Marina, hoe kom ik kontakt met jou

Hoi Marina,

Wat een leuk innitatief om zelf Spaans te geven,en ik ben zeker geintereseerd.
Ik heb zelf een tijdje in Spanje gewoond en daar ook gewerkt zodoende heb ik ook mijn spaans geleerd.
Ook mijn zoon leerde destijds spaans en ja inmiddels is hij bijna 13 en spreekt hij vloeiend+ catalaans.
Helaas ben ik het nogal verleerd sinds ik in nederland zit,nou was t bij mij toch maar standaard maar ik zou graag weer wat op vijzelen en
uiteraard wat meer spreken dan standaard.
Van origen kom ik ook uit Zuid-Amerika maar daar ben ik alleen geboren,en in nederland getogen.
Tja en als je nog maar 3 jaar bent kun je niet zeggen dat je vloeiend Spaans hebt gesproken,hoewel ik wel geloof dat er bepaalde dingen zijn blijven hangen,want ik pik t wel snel op.
Ik heb begrepen dat je dit via Messenger of Skype doet,en ik heb t beiden dus dat is het probleem niet maar moet ik nu gewoon op je naam klikken of
hoe gaat dit?

Grtjes,

Maria van Sluijs.