wildcamperen

ik ben op zoek naar leuke gezellige mensen leeftijd 18-50 ongeveer die avontuurlijk ingesteld zijn. die van de natuur houden. ik wil eigenlijk gewoon met mijne auto richting ?? 'dacht aan noorwegen etc te rijden en van land/ omgeving naar waar dan ook heen rijden. kan heel europa door zelfs. heb alle tijd. richting Sarajevo, of east europe rijden (niet oorlogsgebieden liever niet).

van wild camperen tot hotel/ motel etc…niets moet, alles kan. zoek wel mensen die ook rijbewijs hebben!

iets over mijnzelf. ben woonachtig in het Antwerpse…entrepreneur, avonturist, survival expert/ ex paracommando, hou van koken ‘ex chef’, natuurliefhebber, uitgaan op zijne tijd, …

mijn maakt niet uit of ge vrouw, man, of van welke planeet komt ook. één ding ben ik strikt in ‘ik wil geen mensen mee hebben in de auto die drugs denken te kunnen mee vervoeren’.

als er mensen zijn met interesse kunnen we via facebook misschien beter kennismaken en de reisideeën overleggen. en tzt in het Antwerpse een dag/nacht afspreken. persoonlijke kennismaking en iets leuks doen en elkander beter te doen leren kennen. misschien klikt het totaal niet? maar misschien gaat ge wel een vriendschap aan voor uwe leven?

andere reis ideeën altijd welkom…