Wil Wil Er Met Me Mee Op Vakantie?

Hoi!!

Ik ben Petra, 22 jaar en heb van die vriendinnen die allemaal al samenwonen/getrouwd zijn enz. :angry:
Dit houd in dat ik deze zomer alleen op vakantie moet!! <_<
Balen dus, vandaar de volgende vraag:

Wie wil er met me mee???

Groetjes Petra B)

hallo Petra ik wil zelf dit jaar gaan eiland hoppen in Griekenland en heb ook nog niemand om mee te gaan.
(ik wil minimaal 4 weken op vakantie)Hier 1 van mij advertenties :

Wie wil met mij eiland hoppen in Griekenland

Ik zoek iemand die samen met mij willen gaan eiland hoppen in Griekenland. ik denk zelf tussen de 4 en de 10 weken te gaan maar er staat nog niets vast, dus alles is bespreekbaar en samen kunnen we bepalen hoe lang en met welk vervoer we naar Griekenland gaan. Daar met de rugzak van eiland naar eiland hoppen en als het ergens leuk is kunnen we ook een paar dagen blijven. Overnachten wil ik in een tentje maar ik vind het niet erg ook eens in een hotel of pension te slapen. Op de eilanden kunnen we ons verplaatsen met bus of huurauto en lopen kan ook. We kunnen van tevoren bepalen naar welke eilanden we willen maar het makkelijkst lijkt mij om het op de bonnefooi te doen. Ik ben zelf 34 jaar en zoek iemand tussen de 20 en de 40.Heb je zin reageer dan. Dan kunnen we een keer afspreken om te overleggen wat we willen. hopelijk tot ziens

groetjes Cody

Hallo Petra,

Als je nog niemand gevonden hebt en je hebt zin in een weekje Tunesie van 5-8 tot 12-8 ben je welkom om mee te gaan. Met 2en is het goedkoper en gezelliger. Ik ben 29, vrouw , woon in tilburg en werk in de gezondheidszorg. Stuur maar een mailtje als je interesse hebt. Ladieda_nl@hotmail.com.

Groetjes Femke

Hoi Petra,

Ik ben een jongen van 31 jr, en wil in augustus of ergens is september nog een week op vakantie. Niet te veel doen, maar ook niet alleen liggen op het strand. Wel een beetje sporten en cultuur etc.
Is dat ook jou idee van een leuke vakantie (met z’n twee?
Ben benieuwd wat jou ideeen zijn en waar je naartoe zou willen gaan.

Groetjes Martijn (fastspeedy@hotmail.com)

Originally posted by Gast: Petra@16-07-2003, 15:40:46
**Hoi!!

Ik ben Petra, 22 jaar en heb van die vriendinnen die allemaal al samenwonen/getrouwd zijn enz. :angry:
Dit houd in dat ik deze zomer alleen op vakantie moet!! <_<
Balen dus, vandaar de volgende vraag:

Wie wil er met me mee???

Groetjes Petra B)**

Hoi Petra,

Haha, erg leuk om jou verhaal te lezen, want ook ik zit met precies hetzelfde probleem.
Of me vriendinnen wonen samen, of ze zijn zwanger of net bevallen.
Dus lastig, maar wil heel graag op vakantie.
Mijn naam is Saskia en ik ben 22 jaar. Ik werk in de kinderopvang en hou van zon, zee en strand vakanties,maar wil ook wel wat van de wereld zien.
Laat me ff weten wat je er van vind, misschien kunnen we elkaar wat beter leren kennen.

Groetjes Saskia B)