Voor ons Call Centre in Antalya zijn wij op zoek naar enthousiaste Reisadviseurs.
Als Reisadviseur bepaal je allereerst samen met de klant zijn of haar reis- / vakantiewensen door aandachtig te luisteren en actief vragen te stellen… Op basis van deze wensen adviseer je de klant over de bestemmingen, hotels en bezienswaardigheden, waarbij je gebruik maakt van geavanceerde automatiserings- en telecommunicatiesystemen.Je draagt zorg voor een optimale dienstverlening aan onze relaties. Het administratief verwerken van alle reserverings- en reisgerelateerde opdrachten maakt ook deel uit van je functie.
Opleiding: Niveau toerisme (meao) mbo/havo. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je hebt een klantvriendelijke instelling, je bent een doortastende teamplayer en flexibel. Je bent zelfstandig en bent initiatiefrijk. Tevens beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
Heb je interesse? Neem contact op met Esin Limburg +90 506 4409964 of mail je cv naar esin@corendon.nl
Via Corendon had ik ook gereageerd,maar je moet dan al wel in Turkije wonen en je vergunningen al hebben.
Mij leek het ook al een goede baan,maar ja ikzelf woon op het ogenblik in Nederland,dus jammer,omdat ik graag in Turkije zou willen wonen en werken.
Groetjes Antoine
Als je het bericht van Brango leest en dat van Antoine (Antoine ken ik persoonlijk) dan moeten mensen die nog soliciteren bij Corendon toch opletten denk ik. Maar voor mensen die het dan toch doen ,zeg ik hetzelfde als Brango…succes …???
Wij weten beiden zelf hoelang het duurt vooraleer een werkvergunning geregeld kan worden en zoals je zegt, eerst je verblijfsvergunning krijgen…kost veel geld voor een Nederlander.
Dus ,ik vrees ook dat niet alles juist is wat corendon beloofd.
Misschien hebben nog forumlezers reeds een ervaring,die kunnen ze hier gerust vertellen.Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom.
Er is mij toen verteld dat ik zelf mijn verblijfsvergunning moest regelen en betalen. En dat ze ale medewerking zouden verlenen om een werkvergunning aan te vragen (maar dit moest ik wel zelf doen) wat eigenlijk onmogelijk is.
Idd de woonruimte moest je zelf regelen en het was 6 dagen werken waarvan 1 dag van begin tot eind. Het kantoor staat in Lara en ze hebben service uit een aantal plaatsen.
Het salaris was erg laag!!!
Als iemand nog meer info wilt stuur me maar een mailtje.
Bedankt Brango ,voor je eerlijk antwoord.Veel mensen denken soms dat ik en Hans overdrijven als we ze willen verwittigen om toch op te letten om hier een job aan te nemen.
Als je in Nederland een sollicitatie doet wordt jouw huur ook niet betaald door je werkgever.
Ik weet niet wanneer Brango hier gesolliciteerd heeft maar callcenter bestaat ook niet echt lang. Dus ga ik vanuit dat het voor andere functie was. Als ik zeg dat werkvergunning en verblijfsvergunning geregeld wordt dan is het ook zo. Hoe lang het duurt, is het al bekend bij iedereen daar kunnen wij als Corendon ook niks aan doen. Maar als je ergens wit wil werken moet je geduldig zijn.
Ik hoef hier niet veel te vertellen over de salaris, als je serieus bent bel je gewoon en maak je een afspraak. Ik verplaats hier een advertentie voor degene die bij Corendon wil werken die geen seizoen werk wil en bij een serieuze maatschappij wil werken. In welke vacature staat het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden? Salaris kan wel hoog/laag zijn maar niemand is verplicht. Iedereen maakt zijn eigen keuzes.
Ik begrijp dat jullie ook willen helpen maar ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet.
Daar ik ervan droom om van Turkije mijn nieuwe thuishaven te maken, ben ik volop op zoek naar een job in de regio Bodrum (mijn moeder verblijft namelijk in deze streek). Niet zomaar een job natuurlijk, maar een job die aansluit bij mijn werkervaring, vaardigheden en interesses. Het lezen van uw bericht geeft me hoop. Mijn interesse om bij Corendon te werken is dan ook zeer groot.
Ik heb vele forums overlopen om zoveel mogelijk informatie te bekomen over deze functie. Het Call Center van Corendon is gelegen te Antalya en dus ongeveer een 500 km van Bodrum verwijderd. Het feit dat het verblijf de verantwoordelijkheid is van de medewerker zelf, vind ik vanzelfsprekend. Mijn vraag is nu: er zijn uiteraard reeds medewerkers die hun plaatsje in Antalya gevonden hebben. Is er soms nog een plaats bij 1 van de medewerkers of zijn er soms medewerkers die zelf nog een woonplaats zoeken en deze wel willen delen?
Bedankt voor je interesse. Onze collega’s wonen met hun gezinnen en helaas zijn ze niet opzoek naar een huisgenoot. Maar als je in Antalya wil wonen zullen we jou natuurlijk wel helpen met het zoeken.
Jullie zoeken die reeds wonen in Turkije/Nederland wonen en beschikken over een dubbele nationaliteit,dus voor de Nederlandse/Belgisch inwonenden heeft deze inwonenden geen enkele nut.
Had dat even gemeld in het eerste bericht,dan was dat opgeklaard.
Nerlanders/Belgen.het heeft dus geen zin hierop te reageren;dit gaat het eigen volk aan…
Helaas heb ik niet veel begrepen van je bericht maar kan je wel zeggen dat ik ook collega’s heb die uit Nederland komen en 100% Nederlanders zijn. Om bij ons te kunnen werken heb je niet perse een Turkse nationaliteit nodig.
Inderdaad vragen ze het visum voor je aan,maar je betaal zelf de kosten (dat zijn flinke bedragen).
Ook bij H.C.N. is dit het geval,ze hebben mooie verhalen maar je wordt flink op onkosten gejaagd.(tot enkele duizenden euro’s toe i.v.m. verblijfs en werkvisum).
Corendon vindt ik een uitstekende maatschappij,en ze hebben een naam hoog te houden,maar ze moeten wel eerlijker zijn als het om vacatures in Turkije gaat.
Groetjes Antoine