Bedankt Antoine voor je eerlijk antwoord.
Inderdaad verblijfsvergunning en werkvergunning kosten veel geld in Turkije veel geld,zeker voor een Nederlander.
Met je antwoord kunnen lezers dan ook zelf oordelen of je wel dan niet voor corendon willen gaan werken.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Groetjes Franka van ons allemaal
Kijk AVG62,op zulke reacties zitten we echt te wachten…we komen misschien soms streng over,maar het beste voor betreft onze bezoekers.
We weten hoe het allemaal werkt,maar soms moet je schade en schande ervan leren.
Corendon Vliegvakanties is voor zijn vestiging te Antalya opnieuw op zoek naar fulltime Reisadviseurs/euses om zijn team te versterken. Voor zij die wonen of van plan zijn om langdurig te wonen in Antalya is dit een unieke kans om met een werkvergunning en een aantrekkelijk loon te werken. Wil je een idee over wat ons aanbod van vakanties/bestemmingen en wat ons werk een beetje inhoudt, surf dan naar http://www.corendon.nl. Ben je geïnteresseerd, mail dan naar .
Snel wezen, de indiensttreding is vrij snel gepland, meer bepaald half mei!
Hallo iedereen,
We zijn als Corendon Vliegvakanties op zoek naar nieuwe collega’s voor ons kantoor te Antalya. Wil je voor minimaal een jaar als Corendon Reisadviseur werken met een werkvergunning, stuur dan je CV naar .
PS: de kosten voor de verblijfs- en werkvergunning worden door Correndon vergoed.
goedemorgen.
İkwoon sinds 5 jaar in adana .
heb in nederland 18 jaar als hostess gewerkt en een baan bij corodon lijkt me een uitdaging .nu mijn vraag is corondon vliegt ook op adana airport en ik wil graag een solliciteren bij deze maatschappij.wie heeft het mailadres waar ik het heen moet sturen .mag als nederlander getrouwd met turkse man hier werken dus dat is geen probleem .
groetjes avc,franca
Beste Corendon,
Op 7-4-2014 heb ik en mail met mijn c.v. gestuurd naar
Heb echter nooit een reactie terug gehad.