Corendon in Antalya is momenteel bezig met het opstarten van een Nederlandse call center. Voor deze functie zoeken wij mensen die de Nederlandse taal als moedertaal spreken. Voordat je aan je werkzaamheden begint krijg je een uitgebreide training.
Heb je interesse? Neem contact op met Cihangir Unal +90 544 4114360.
ik heb een vraag! gaat dit om het werken in nederland of in turkije? ik wil namelijk graag werken in turkije (heb ik al 7 jaar gedaan) dus ik wil graa meer informatie! graag hoop ik op reactie [EMAIL=“eline-bodrum@hotmail.com”]eline-bodrum@hotmail.com… vriendelijke groet eline
Beste Cihangir Unal, ben je ook per e-mail bereikbaar? Ik heb wel interesse maar zou graag meer informatie willen hebben over de functie, arbeidsvoorwaarden, werkvergunning e.d.
Ben eylem belcika vatandasiyim.
Corendon isci ariyormus antalya icin bene sansimi denemek istedim.
Bana bu is alani hakinda biraz bilgi veriirseniz sevinirim.
Holandaca ve turkce konusuyorum.
26 yasindayim ve temeli turkije ye gelmek istiyorum
Bu arada soy ismimizde ayni ben eylem unal
mail adresim [EMAIL=“eylem_unal@live.be”]eylem_unal@live.be
bana burdan bilgi yollarsaniz sevinirim.
En kisa zamanda gorusmek üzeri >>>
Hallo ik wil wat meer weten over dit werk en in welke plaats dit zal zijn.
Ik heb al in Turkije gewerkt en gewoond en mis het heel erg dit land.
Misschien kunt u mij wat informatie mailen.
Mijn naam is Jeanette woon en werk in turkije in Bitez.
Mijn vriendin gaat binnenkort bij jullie beginnen en ik heb ook al vaker mails gestuurd om te solliciteren bij corendon maar nooit antwoord terug gehad.
Hoor nu dat jullie opzoek zijn naar mensen die nederlands spreken en ben geinteresseerd in deze functie.
Heb veel ervaring op call center en klanten service in Nederland o.a bij T-Mobile Rabobank en ABN AMRO op de klanten service gewerkt.
Zowel commercieel als klachten afhandeling en incasso gedaan bij deze bedrijven.
Graag wil ik meer info ontvangen over de functie en wat de eisen zijn.
Ik ben een Nederlandse vrouw van 44, ruime callcenter ervaring en ik werk en woon nu in Bulgarije. Ik werk in Bulgarije bij een callcenter als klantenservice medewerkster in vast dienstverband maar ik ben toe aan een nieuw avontuur en nieuwe uitdagingen.
Turkije is een super mooi land en wil daar erg graag naartoe en in principe woon ik er nu niet ver vanaf dus makkelijk met reizen.
Ik spreek uiteraard vloeiend Nederlands en redelijk Engels en Duits.
We zoeken opnieuw nieuwe collega’s om ons callcenter van Corendon te Antalya uit te breiden. Voor zij die al wonen in Antalya of geïnteresseerd zijn om er langdurig te komen wonen is dit een unieke kans om met een werkvergunning te werken. Serieuze kandidaten kunnen zich aanmelden door te reageren op dit bericht.
Geïnteresseerden kunnen surfen op www.corendon.nl voor meer info over ons aanbod aan bestemmingen en wat ons werk een beetje inhoudt. Je CV mailen kan naar hr@corendon.com.tr
mijn naam is Connie en ik ben op zoek naar werk in Didim.
Ook hier bieden jullie reizen aan, zoeken jullie nog mensen die Nederlands/Turks spreken?
Ik heb veel ervaring opgedaan in mijn salesfunctie, een baan in een call center zal mij dus zeker niet mistaan.