Wil je mijn project steunen met een donatie?

(origineel bericht op be-more.nl)

Wil je mijn project steunen met een donatie?

Hallo allemaal,

Als je mijn project (Het Little Lambs Center) wilt steunen met een donatie, let dan alsjeblieft op het volgende:

• <u><em>Doneren kan direkt bij mij</em></u> (ik stort het geld dan over zodra ik een redelijk bedrag bij elkaar heb gekregen). Deze donaties zijn dan echter NIET aftrekbaar via de belastingopgave (en voor mij ook maar tot een bepaald maximum)!

• <u><em>Doneren kan ook op het rekeningnummer van Be</em><em> More, en het dan op mijn naam laten zetten</em></u><em></em>
    <strong>Stichting Be More, 121774228, ovv ‘Joeri Hefti’ </strong>
    (IBAN nummer:NL17 RABO 0121 7742 28)
    Deze donaties zijn voor jezelf aftrekbaar via de belastingopgave (let wel zelf op het maximumbedrag!)

Vooral bij het zelf storten, moet er goed gelet worden op de vermelding van mijn volledige naam, zodat jouw donatie ook echt bij mijn project terechtkomt! Wil je mij verder ook nog persoonlijk wat zeggen over je donatie (of weten of jouw donatie ook aangekomen is), laat het dan in een reactie op één van mijn berichten op mijn weblog weten (en niet op de acceptgiro, want die zie ik niet zelf) :wink:

Donaties die voor mijn startweekend (25/26 jan 2014) bij Be More binnen zijn, tellen mee voor de 50-40-10%-regeling. 50% Mag ik terplaatse besteden aan het project - uiteraard wèl in overleg met het project, en met een ruim maximum van €400,- gedurende mijn verblijf daar. 40% Gaat in een spaarpot voor het project - om duurdere investeringen mogelijk te maken, en om het project ook te steunen in perioden dat er geen vrijwilligers komen. En 10% gaat naar de ondersteuning vanuit Be More. Donaties die na mijn vertrek en/of na mijn terugkomst ontvangen worden, komen voor 90% in het fonds (spaarpotje) van mijn project terecht (10% weer voor de ondersteuning vanuit Be More).
Uit het fonds kan een project aanvragen doen voor lange termijn doelstellingen. Be More communiceert over deze bestedingen o.a. door middel van de kwartaalupdates, welken ik weer kan vermelden op mijn weblog.

<u>Uiteraard geldt voor doneren</u>: het is niet verplicht, maar wordt wel enorm door mij, en mijn project, gewaardeerd!! :wink:

(origineel bericht op be-more.nl)