Wil er iemand (18-25) uit Noord-Brabant meedoen aan Road2Reality van omroep Brabant!?

Op Omroep Brabant heb ik een oproepje gezien voor het programma road 2 reality. Ik zou hier heel graag aan mee willen doen maar heb in mijn omgeving niemand die kan en/of wil. Mijn voorkeur gaat uit naar het project in India over het onderwerp (kinder-)arbeid en handel. Het maakt me niet uit of je een jongen of een meisje bent als je maar tussen de 18 en de 25 bent en uit Noord-Brabant komt want dat zijn de eisen die zij stellen.

Ik ben trouwens Joyce en ben 25 jaar. Ik kom uit Eindhoven en heb Personeel en Arbeid gestudeerd. Momenteel heb ik een heel saai baantje via het uitzendbureau want ik ben net terug van 7 maanden reizen en had heel hard geld nodig. In de toekomst wil ik graag een baan die erg op dit gebeuren aansluit.

Nou een kort berichtje, maar ik hoop op goed reacties!!!

hoi joyce!

wat een leuk idee! ik ben een meisje van 20 jaar en ben vorig ook bijna een jaar op reis geweest. ik ben aan de studie rechten bezig en het lijkt me erg leuk om er even weer tussenuit te gaan! hoelaat duurt het deelnemen aan zo`n programma precies?

groetjes, Laura!

Dag Joyce,

Klinkt inderdaad als een groot avontuur en een unieke belevenis. Ben gelijk even naar de site van omroep brabant geweest en ben er wel enthiousiast door geworden. En India is inderdaad de meest interessante optie, ook vanwege het land en de cultuur zelf.

Ik ben trouwens Sander, 25 jaar en uiteraard uit Brabant afkomstig. Ik heb nog geen plannen voor de zomer, maar mijn interesse is in ieder geval gewekt om de zomer eens op een andere wijze in te vullen. Ik kan ook de 3 tot 4 weken vrij nemen in de betreffende periode.

Ik hoop op jouw reactie!

Groetjes Sander