Beste forum lezers Opgelet voor Oplichters in Paramaribo
Wij zijn opgelicht door Moonlight Jungle tours ( dhr Nelson) rechtover de kathedraal;
Een klacht bij de politie in de keizerstraat blijft zonder gevolg
tijdens een rondreis heeft dhr Nelson ons laten stikken op Kumalu , zonder eten drinken en zonder vliegtuig om terug te keren (gedurende 3 dagen).
Blue Wing neemt geen passagiers meer op van deze reisorganisatie wegens te grote schuldenlast dus opgelet voor deze oplichter
[EMAIL=“Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be”]Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be
Vaak genoeg trapt de student wel in als de prijs heel laag is, er wordt geen rekening gehouden met de realistiche prijzen.
Ik zou zeggen informeer voor je iets regelt met een gids.
Ik ben de gehele maand mei in Suriname geweest en heb al mijn excursies door Moonlight Jungle Tours laten verzorgen, t.w. Blanche Marie, Marrowijne Tour (vliegen naar Dritabiki,) Brownsberg - Jaw Jaw, Galibi en de Ralleigh vallen, vliegen heen en vliegen terug en ik heb niets van je verhaal over oplichten en laten staan op[ een vliegveld gemerkt.
In tegendeel al mijn excursies waren perfect verzorgd door Moonlight Jungle Tours. Ik heb het nog wel over jouw geval gehad want je eerste publicatie dateert van vorig jaar november en de situatie wordt niet geheel conform de waarheid geschetst.
In het kader van mijn afstudeerscriptie wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen. Het neemt hooguit 5 minuten van jullie tijd in beslag. Het heeft betrekking op toerisme naar Suriname. Het is belangrijk dat de behoeftes en gedragingen van degenen die Suriname bezoeken in kaart worden gebracht, zodat bedrijven in Suriname daar beter op kunnen inspelen.
Door op de onderstaande link te klikken, kom je op de pagina voor het invullen van de enquête.
Van 23 tm 28 juni jongstleden zijn wij met Moonlight Jungle Tours de jungle 6 dagen in getrokken. We hebben goed gegeten en gedronken, goede reis gehad, en veel gezien en gedaan. Nu zitten we weer in Nederland en kijken we met veel plezier terug naar onze tocht.
We hebben een zeer positieve indruk van dhr Nelson en Moonlight Jungle Tours, en we kunnen ons dan ook niet voorstellen dat het oplicht verhaal dat geschets wordt nou ook echt 100% op de waarheid berust.
Groet,
Esther en Michaël
Dhr Nelson van Moonlight Jungle tours heeft na druk van het consumentenprogramma “Groeten Van Max” Nederland 1 om 21h20, een eerste aanbetaling gedaan ter compensatie van Niet geleverde prestaties.
Eindelijk na 8 maanden.
Laat ons hopen dat onze slechte ervaring , met deze touroperator geen gewoonte is van dhr Nelson, maar een éénmalige vergissing is die hij ook toegeeft
Dit prachtige land verdient het immers om veel toeristen te ontvangen
Met deze schrijver/schrijfster ben ik het geheel eens.
Mensen willen veel voor weinig geld, dat is bijna vragen om moeilijkheden, vooral heb je oplichters maar ook integere mensen, het beste is wanneer je voor het eerst naar Suriname gaat een rondreis te boeken met bekende reisbureau’s in Nederland, google gewoon excursie/rondreizen Suriname.
Dan kom je genoeg tegen, je kunt dan bekijken wat je van dag tot dag gaat ondernemen wel zo handig voor de 1e keer Suriname.
Als je daar eenmaal bent kun je makkelijk contacten leggen voor een eventuele volgende reis. Ook kun je in het hotel zelf goede en betrouwbare adressen krijgen voor bijvoorbeeld taxi’s etc etc. Zij zullen je nooit oplichten want zij willen jou als klant niet kwijt.
Maar wees ook niet te arrogant en te goedgelovig, maar behoudt een goede balans.
dHR NELSON VAN MOONLIGHT JUNGLE TOURS HEEFT TOEGEGEVEN DAT DIT EEN EENMALIGE “FOUT” GEWEEST IS; dhr NELSON IS SINDSDIEN ZIJN BELOFTE OM DE GELEDEN SCHADE TE VERGOEDEN NAGEKOMEN; IK KAN DE FIRMA MOONLIGHT JUNGLE DUS ALLEEN MAAR AANBEVELEN , DE BINNENLANDSE REIZEN ZIJN ECHT EEN AANRADER. VOOR MEER INFO MAIL NAAR [EMAIL=“Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be”]Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be
:zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02:
hmmm, zeker part of the deal om hier nog wat positiefs neer te zetten…
Als er tv-programma’s aan te pas moeten komen om uw geld terug te krijgen dan klopt er volgens mij iets niet! Maargoed, wees eens eerlijk, zou u een volgende keer weer bij het zelfde bureau boeken (bij het weten van deze nasleep)?
Ik kies dan liever voor een andere touroperator, negatieve verhalen staan namelijk meestal niet opzich:zon02: