Wie zit er van Januari-Juli2006 ook in ZA?

Hey allemaal!
Ik ben Veerle en ga in Januari voor 6 maanden met AFSNederland naar ZA. Omdat ik de enige ben die (van deze organisatie dan) daarheen gaat, ben ik toch n beetje aan t zoeken naar mensen die in dezelfde periode in Kaapstad of Durbanville zullen zitten. Ken of BEN jij diegene (hahaha dooddoenerr!!), let me know! Lijkt me erg leuk!
Liefs, Veerle Stouten
([EMAIL=“tha_sem@hotmail.com”]tha_sem@hotmail.com, en liever niet via dit forum omdat ik dit niet zovaak check)

ik zit vanaf juli in kaapstad (hout bay)

Hoi Veerle!

Ik ben druk bezig met mijn reis deel I te boeken. 27 februari wil ik uit Nairobi vertrekken en dan ben ik half april in Kaapstad. Dan wil heb ik nog niet veel van Zuid-Afrika gezien… ik wil vrijwilligerswerk doen ook en rondreizen, maar iedereen raadt met af dat in mijn eentje te doen. Dus wil ik van te voren alles toch zoveel mogelijk organiseren. Waar zit je wanneer? Als we toevallig allebei in Kaapstad zitten is het leuk naturulijk… Ik vind Afrikaans zo mooi, kijk bijv. even op deze site. http://www.dorpstraat.co.za/Community/Program/661.aspx

ik lees alle sites graag in het Afrikaans maar deze dichteres is op muziek gezet, ingrid jonker, echt zo mooi! ben je nu al in Zuid-Afrika? aangezien je zei van januari… dan ben ik natuurlijk helemaal benieuwd heo het met je gaat.

en marclucius, wat ga je doen in de houtbay>?

kijk voor meer info over kaapstad en zuid-afrika op:

www.kaapstadmagazine.nl

Groetjes Chris

voor meer info kijk ook eens op www.capetown.gov.za