Wie zijn er in suriname eind mei en juni?

Hoi allemaal,

Ik ga in mei naar Suriname om vrijwilligerswerk te doen in Brownsweg. Ik ben op dat moment 19 jaar. Ik vlieg 20 mei naar Paramaribo, verblijf daar een weekje en trek dan naar het binnenland om vrijwilligerswerk te doen. In de weekenden ben ik vrij.

Ik ga alleen en ken daar verder niemand. Wel heb ik een huis ter beschikking in Brownsweg met meerdere slaapkamers. Mijn vraag hier dus: is er toevallig iemand in Suriname tussen 20 mei en 7 juli waarmee ik in de weekenden leuke (toeristische) activiteiten kan ondernemen? Er is dus een mogelijkheid in Brownsweg te overnachten en vanuit daaruit naar het binnenland/stone island te verkenne. Of is er zelfs iemand die samen met mij vrijwilligerswerk (bij een school) zou willen doen in deze periode? Ik kan natuurlijk meer informatie geven als iemand echt geïnteresseerd is!

Hoi Puck,

Wij zijn twee vriendinnen die nu in Suriname zijn. Wij zijn 21 en 23 jaar en studeren op dit moment af van de opleiding Voeding en Diëtetiek. Wij gaan in juni weer naar Nederland maar vinden je berichtje wel heel leuk. Wij zitten in het centrum van Paramaribo. Is het anders een idee om als jij aankomt een drankje te gaan doen om dan wat dingen af te spreken?

Groetjes,
Judith en Daniëlle

Leuk! Ik stuur jullie even een berichtje!

Hoi Puck,

Wij zijn Loes en Manon en zijn op dit moment in Suriname. Wij lopen stage op een basisschool in Paramaribo. We kregen je berichtje doorgestuurd en het leek ons ook wel leuk om een keertje wat af te spreken als je dat wilt.

Groetjes Loes en Manon