Hallo, mijn naam is Kate en samen met mijn dochter (bijna 4 jaar oud) wil ik binnenkort gaan verhuizen naar Engeland. Mijn eisen zijn dat het een leuke plek voor mijn dochter moet zijn en betaalbaar voor mij. Ik kwam uit bij Chatham omdat ik daar via Rightmove een huisje heb gevonden, is Chatham een leuke stad (voor kinderen?) en wie wil mij het e.e.a. over Chatham vertellen voordat ik het contract onderteken? ![]()
Ik heb zelf gestudeerd om te werken met kinderen en zou ook graag een baan hierin willen vinden in Chatham; peuterspeelzaal, kinderdagverblijf etc.
Is hierin werk te vinden in Chatham? Ik heb VMBO 4 + MBO 2 zorg&welzijn diploma. Hoe zit het met alleenstaande moeders die graag willen werken?
Verdere vragen:
- Mijn dochter zit nu een jaar lang op peuterballet en ik zou graag iets soortgelijks voor haar willen vinden in Chatham, balletlessen, wie kan mij helpen?
- Ook zit zij nu op peuterzwemmen en dat wil ik ook graag doorzetten in Chatham? Is dit mogelijk voor haar in Chatham?
Kortom; woon je in Chatham en ben je bereid mij daarover te informeren neem dan alsjeblieft contact met mij op! Ook voor leuke Nederlandse contacten of andere (alleenstaande) moeders.