Ik zou wel eens willen weten of die plek echt wel zo prettig is, ik bedoel het kan maar zo zijn dat het naast een drukke weg ligt of naar een vuilnisbelt stinkt enzovoort.
Ik wil er best ooit eens naartoe maar pattaya zelf trekt me helemaal niet.
Zoekende naar een rustige plek om wat te zwemmen lijkt me deze plek toch best wel een mogelijkheid om daarheen te gaan.
Wie komt daar wel eens in de buurt en heeft er een mening over?
Een paar andere kiekjes van de direkte omgeving zou ook leuk zijn om een betere indruk te krijgen.
Mocht je iets soortgelijks weten maar op een totaal andere plek binnen thailand, ik hoor het graag!
Het huis ligt aan de Oostkant van Sukhumvit. Pattaya ligt aan de Westkant van Sukhumvit.
Ver weg van Pattaya en als je niet geinteresseerd bent in Pattaya dan zou je wellicht beter een soortgelijk huis in Hua Hin/Cha Am kunnen zoeken.
In de buurt van de woning zul je niets meer vinden dan hooguit een Tesco Express of 7/11 en wat lokale restaurantjes/shopjes.
Wil je je verplaatsen richting Sukhumvit dan kan dat te voet (circa 1 uur), per motorbike taxi (10 minuten) of song-taew (15 minuten) de laatste rijdt niet regelmatig.
Als ik een tipje mag geven, zoek dan een woning in Jomtien tussen Sukhumvit en het strand. Ook dit is ver genoeg weg van Pattaya maar het geeft je meer een vakantie gevoel.
Bedankt voor de info, cha-am is mijn favoriet, ben er al een paar keer geweest (en verbleven).
Kan in thailand toch niets vinden met een dergelijk zwembad, alleen plekken waar je het zwembad deelt met anderen.
Ok houd ik niet van zwemmen in de zee.
de plek van het plaatje toont zich als een oase van rust en met eigen zembad om wat baantjes te trekken.
Dat is echt wel wat ik eens nodig heb.
Daarbij vind ik het heerlijk door het landschap te toeren met de scooter (< 50km per dag).
Als ik dat daar toch zou kunnen vinden dan is het wellicht toch wel iets voor mij.
Ik hoor dat graag of een goed alternatief (baantjes trekken )