Wie wil voor 2 weken mee naar een Afrikaans land?

Wie zou het leuk vinden om met mij een verre reis te maken vanaf ongeveer eind juli. Ik zou graag een reis maken met My Way(=jongerenreizen) naar een Afrikaans land, maar ik heb nog niemand gevonden. En omdat het nu eenmaal leuker is om met iemand op vakantie te gaan die je al kent en ook goed koper(denk aan extra toeslagen). Dacht ik laat ik hier eens een oproepje plaatsen. Ik hoop natuurlijk dat jullie massaal reageren.

Liefs,

Mark

Willen jullie wat meer over mij weten, kijk dan eens op:
www.cu2.nl/masie13

Hoi mark,
Je kopje sprak me meteen aan, ook ik ben/was aan het zoeken voor een twee weekse reis naar Afrika. Ik heb erover gedroomd en dacht, yes… dat voelt lekker, ga maar eens rondkijken. Maar er is zoveel te lezen en te doen hier op internet. Moeilijk om te orienteren hoor!! Lijkt me wel spannend om wat te gaan ondernemen en een lekkere ontspannende en spannende uitdaging aan te gaan, maar hoe?
Weet jij het?

Groetjes Lot

Hoi Lotte,

Ik heb al een leuke 16-daagse reis gezien bij Mambo naar Namibië. Maar misschien is het voor jou handig om rechtstreeks naar mijn hotmail-account te mailen, dat is masie13@hotmail.com(is ook mijn MSN)

Groetjes

Mark

**Hoi mark,
Je kopje sprak me meteen aan, ook ik ben/was aan het zoeken voor een twee weekse reis naar Afrika. Ik heb erover gedroomd en dacht, yes… dat voelt lekker, ga maar eens rondkijken. Maar er is zoveel te lezen en te doen hier op internet. Moeilijk om te orienteren hoor!! Lijkt me wel spannend om wat te gaan ondernemen en een lekkere ontspannende en spannende uitdaging aan te gaan, maar hoe?
Weet jij het?

Groetjes Lot
**