We zijn op dit moment in the USA tot en met 29 juni. Wij hebben hier een aantal kampeerspullen aangeschaft die we niet meer naar huis terug nemen. Is er iemand die onze spullen voor een kleine vergoeding wil overnemen? Ons laatste kampeeradres is Malibu beach bij Los Angeles. We zouden onze spullen daar achter kunnen laten. Het gaat om de volgende kampeerspullen:
2 inklapstoelen
Koelbox
Tweepersoons Luchtbed met pompje op batterijen
Gaspitje
Klaptafeltje
Borden, bestek, bekers (4x)
2 pannetjes + spatels
Ik vrees dat het net niet gaat uitkomen, maar ik reageer toch even.
Wij komen 24 juni aan in LA en vertrekken er op 27 juni vroeg in de ochtend. Indien we een (aantal) dingen kunnen overnemen, is dat dan mogelijk op een van die dagen?
Kan je ook eventjes wat meer informatie geven over het materiaal (merk, model, …) en wat je er graag voor zou krijgen? Eventueel in PM berichtje.
Hoi jolien,
Ik vrees idd dat dit niet gaat lukken. We komen vanaf san francisco, en hebben dan nog 3 kampeerplekken, big sur, pismo beach en dan van 28 op 29 juni in malibu. Jammer dan treffen we elkaar net niet
Veel plezier alvast op jullie reis. Jullie hebben vast alle kampeerplekken al gebookt anders kunnen we jullie nog wat advies geven.
We hebben al een aantal plaatsen vast liggen, maar tips zijn wel nog altijd welkom. We doen een rondje LA-Seattle-LA. Ik weet niet waar jullie geweest zijn? Ben je op een camping geweest die je ons meteen zou aanraden en die niet te duur is?