Wie Wil Met My Deelnemen Aan Pekingexpress 2006

Ik ben van plan me op te geven voor Peking Express 2006. Hiervoor dien je in september, oktober en november 2005 8 weken beschikbaar te zijn.
Je kunt je individueel opgeven, maar ik denk dat de kans groter is dat je wordt uitgekozen als je je als duo opgeeft.

Daarom deze oproep; wie lijkt het wat zich met mij aan te melden voor dit avontuurlijke TV-programma? B)

Ik ben 22 jaar oud en heb redelijk wat reiservaring; zo heb ik eens de Trans Siberië Express gedaan, van Moskou naar Vladivostok

Hoi Jeroen
Het lijkt mij echt geweldig om mee te doen aan Peking Express 2006, ik wilde me ook al inschrijven, maar had er niet aan gedacht dat je misschien eerder als koppel gekozen wordt.
Ik ben 24 maar heb nog niet zoveel reiservaring, maar je moet toch ergens beginnen he?!
Ik woon in Bergen op Zoom (brabant) en heb een opleiding toerisme gedaan en ben daarna 4 seizoenen in het buitenland gaan werken.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel!
Je moet wel voor 10 juni ingeschreven zijn he!
Heb je al meerdere reacties gehad?

Groetjes Priscilla

Ik wil ook wel mee!

Ben anders van^plan van België naar Istanbul te liften deze zomer

Ben 20 jarige belg (weet wel niet of een grensoverschreidende deelname mag)

Heb beetje ervaring met liften en beetje met reizen maar niet echt noemenswaardig …

stef.schuermans@gmail.com

Ow…?Ik dacht dat je een koppel moest zijn om mee te doen .Ik heb Peking Express niet van het begin gevolgd maar de laatste 5 of koppels(ofzo) waren allemaal vrienden van tevoren of vergis ik mij? <_<

dat jongere duo met die ZEER knappe die de finale speelden kenden elkaar voorheen nog niet …

even voor de duidelijkheid, opgeven kan tot 20 juni
ik heb me al opgegeven :smiley:
c u at de voorronden

Originally posted by soda@13-06-2005, 18:25:56
even voor de duidelijkheid, opgeven kan tot 20 juni
ik heb me al opgegeven :smiley:
**c u at de voorronden **

En… uiteindelijk uitgenodigd voor de voorronde?

Of anderen die zich opgegeven hadden?

Of word hun het zwijgen opgelegd door dat onuitstaanbare NET5/SBS6?

Jeoren
www.jeoren.tk voor reisverslag Oekraïne (Kiev,Sevastopol,Tsjernobyl)