Wie wil met mij op fietsvakantie?

Heb je zin een sportieve vakantie en hou je van fietsen?

Ik hou in elk geval van fietsvakanties. Ik heb nu het idee opgevat om in Noord-Italië te gaan fietsen, maar zie het niet zo zitten om dat alleen te doen. Ik heb echter nog geen route of iets dergelijks, dat moet ik nog uitzoeken. Of misschien kunnen we dat samen uitzoeken. Ik vind het ook geen probleem om misschien samen een andere reisbestemming uit te zoeken.
**
Wat is voor mij een fietsvakantie?**
Heel simpel, ik hou niet van crossen om kilometers te halen of tempo te maken. Ik wil wel kunnen genieten van de omgeving en wil lekker vrij zijn in het bepalen of ergens/onderweg wil rondkijken of wat langer wil blijven. Ik geniet van de vrijheid die een fietsvakantie bied. Voor mij is een fietsvakantie ook het bijvoorbeeld 's ochtends bepalen waar we nu heen zullen gaan of hoe de route er voor die dag gaat uitzien. Lekker ad-hoc, impulsief e.d. Het maakt me niet uit of we gewoon in tentjes gaan, pensions of iets dergelijks. Ik wil kunnen genieten van natuur, cultuur, maar ook van stappen op z’n tijd. Genieten van de lokale mensen e.d. Nou ja, enz. enz. enz.

Gewoon maar even reageren zou ik zeggen.

Wie zoek ik?
Nou ja, ik ben single :slywink:. En misschien is dit ook wel een leuke manier om iemand te leren kennen. Vrouwen zijn dus ook van harte welkom om te reageren. Zou wel graag in elk geval eerst van te voren kennis willen maken. Moet wel klikken natuurlijk.