Wie-o-wie heeft plannen om naar Moskou te gaan, en heeft oko nog eens zin om voor mij een boek te halen.
In november 2008 ben ik in Moskou geweest, en heb daar een boek gekocht over Palekh (Sovjet/Russische schilderkunst op lakdozen). Helaas ben ik dit boek onderweg van Moskou naar Beijing kwijtgeraakt.
Ga jij toevallig naar Moskou en zou jij dit boek voor mij willen kijken of dit boek nog verkocht wordt dan hoor ik dit graag, uiteraard betaal ik er gewoon voor (althans voor het boek dan, niet voor de reis…)
Ik hoor graag van je.
Groetjes Leo Brandenburg ([EMAIL=“leobrandenburg@hotmail.com”]leobrandenburg@hotmail.com)
In September ga ik naar Kazachstan en daarna naar Moscow, ik zou dat boek dus mee kunnen nemen. Titel komt me bekend voor, misschien heb ik hem ook thuis liggen en zou je hem over kunnen nemen.
Beste Dieselbiker,
Bedankt voor je reactie op mijn oproep.
Een reis naar Kazachstan geweldig zeg! Op de motor zoals je naam doet vermoeden of op andere manieren?!
Het boek dat ik zoek heeft als titel Fairytales by Palekh. Het gaat mij om een afbeelding plus een verhaal dat ik zoek van een item dat ik heb, als je mij persoonlijk een mail stuurt op mijn hotmail account dan zal ik je via dat e-mail adres een foto mailen dan zou je kunnen kijken of het er in staat.
Ik hoor graag van je via leobrandenburg@hotmail.com .
Groeten Leo
Met de motor ben ik vorig jaar geweest, kazachstan en Uzbekistan. Heb daar mensen leren kennen waar ik nu weer na toe ga. Nu ga ik met vliegtuig naar Almaty en dan verder met de trein naar de vrienden, van daaruit neem ik de trein naar Moscow en vlieg van daaruit terug. Ik maar 2 a 3 weken en dan is het te ver met de motor.
Ik neem nog contact op over het boek.